Η χωρητικότητα της εσωτερικής αεροπορικής κίνησης στην Κίνα αρχίζει να ανακάμπτει, με πάνω από το 30% της εσωτερικής της ικανότητας να επιστρέφει τους τελευταίους δύο μήνες, σύμφωνα με νέα ανάλυση από το Cirium.
Τα δεδομένα από την εταιρεία ταξιδιωτικών και αναλυτικών στοιχείων δείχνουν ότι η εγχώρια χωρητικότητα έχει ανακάμψει από τη μέγιστη ετήσια πτώση 71% στις 24 Φεβρουαρίου σε 33% στις 22 Απριλίου.
Δεδομένου ότι πολλές χώρες της Ασίας έχουν περάσει το αποκορύφωμα της πανδημίας, τα στοιχεία είναι ενδεικτικά της τάσης αυξημένης ικανότητας αεροπορικών ταξιδιών για την περιοχή.
Με την ικανότητα εντός της Ασίας να βελτιώνεται κατά 10% μεταξύ 14 Απριλίου και 22 Απριλίου.
Τι γίνεται σε Ευρώπη και ΗΠΑ
Οι παγκόσμιες περιοχές που εξακολουθούν να βρίσκονται σε κλειδώματα – συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ και της Ευρώπης – δεν έχουν ακόμη δείξει ανάκαμψη. Ωστόσο, η ανάλυση του Cirium δείχνει ότι κάτι θετικό αρχίζει να αναδύεται στην αεροπορική ικανότητα παγκοσμίως.
Η πανδημία έφερε δραματική μείωση του ποσού της χωρητικότητας των αερογραμμών που έχει προγραμματιστεί παγκοσμίως.
Η ανάλυση των δεδομένων προγραμματισμού της Cirium δείχνει ότι η παγκόσμια χωρητικότητα των αεροπορικών εταιρειών αναμένεται να μειωθεί κατά 75% έως το τέλος Απριλίου 2020, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Δεδομένης της παγκόσμιας πτώσης της χωρητικότητας, τα στοιχεία του Cirium δείχνουν ότι περίπου 16.800 επιβατικά αεροσκάφη, συμπεριλαμβανομένων των περιφερειακών αεροπλάνων, ήταν σταθμευμένα σε όλο τον κόσμο στις 22 Απριλίου 2020.
Αυτό ισοδυναμεί με σχεδόν τα δύο τρίτα ολόκληρου του παγκόσμιου στόλου – αποτελούμενο από περίπου 26.300 επιβατικά αεροσκάφη.
Η αντίστροφη τάση παρατηρήθηκε στην Κίνα, στην οποία αντιστοιχεί στο 40% των 1.000 επιβατικών αεροσκαφών που επέστρεψαν σε υπηρεσία την ίδια περίοδο, καθώς οι περιορισμοί στα αεροπορικά ταξίδια καταργούνται σταδιακά στη χώρα.
Πόσα αεροσκάφη είναι στον αέρα
Σε λειτουργία παγκοσμίως βρίσκονται άλλα 9.600 αεροσκάφη. Από αυτά έως τις 17 Απριλίου τα 4.076 ήταν μονόχωρα σε σύγκριση με 13.929 στις 3 Ιανουαρίου.
Τα αεροπλάνα με διπλό διάδρομο μειώθηκαν επίσης από 3.993 σε μόλις 599 κατά την ίδια περίοδο.
Στην Ευρώπη 268 μονόχωρα αεροσκάφη ήταν ενεργά στις 19 Απριλίου σε σύγκριση με 3.412 στις 3 Ιανουαρίου, με τα διπλού διαδρόμου να πέφτουν από 895 σε μόλις 89 κατά την ίδια περίοδο.
Σε ολόκληρο τον Ατλαντικό, συνολικά 1.340 μονόχωρα αεροσκάφη εντοπίστηκαν στη Βόρεια Αμερική στις 19 Απριλίου, σε σύγκριση με 3.417 στις 3 Ιανουαρίου, καθώς η κίνηση συνεχίζει να μειώνεται.
Τα αεροσκάφη διπλού διαδρόμου μειώθηκαν από 468 σε μόλις 91 κατά την ίδια περίοδο.
Ο στόλος Ασίας-Ειρηνικού σημείωσε μια πιο ξαφνική πτώση, με 424 μονόχωρα αεροσκάφη να βρίσκονται στον αέρα στις 19 Απριλίου σε αντίθεση με 2.489 στις 3 Ιανουαρίου. Τα αεροσκάφη με διπλό διάδρομο μειώθηκαν από 1.222 σε 201 κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.