Το συναίσθημα των μέσων ενημέρωσης σχετικά με τα ταξίδια μέτρησε πρόσφατα νέα έρευνα.

Ειδικότερα, οι Finn Partners πραγματοποίησαν δημοσκόπηση σε περισσότερους από 300 ταξιδιωτικούς δημοσιογράφους παγκοσμίως μεταξύ 20 Απριλίου και 8 Μαΐου 2020.

Το 94% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι είναι έτοιμοι για ταξίδια όταν αρθούν οι απαγορεύσεις στις μετακινήσεις.

Αν και το μέλλον της ταξιδιωτικής βιομηχανίας είναι ακόμα άγνωστο, ο Paul Brady, συντάκτης άρθρων του Travel + Leisure, δήλωσε: «Το ταξίδι είναι τόσο βαθιά ριζωμένο στον τρόπο ζωής των ανθρώπων και στις προσωπικότητες αυτές τις μέρες, είναι δύσκολο να αποσπαστεί από την καθημερινή μας ζωή».

  • Το 83% των ταξιδιωτικών δημοσιογράφων δήλωσαν ότι αναζητούσαν διεθνές ταξιδιωτικό περιεχόμενο.
  • Το 73% ενδιαφερόταν για ιστορίες με επίκεντρο τον προορισμό.

Τύποι ταξιδιών

  • Το 51% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ενδιαφέρονται για πρωτοβουλίες για την υγεία και την ευεξία.
  •  Το 49% έψαχνε για περιεχόμενο που σχετίζεται με βιώσιμα ταξίδια.
  • Το 60% των ερωτηθέντων δημοσιογράφων δήλωσαν ότι θα ήθελαν να μείνουν ενημερωμένοι για νέες προσφορές ξενοδοχείων.