Τα ξενοδοχεία σε ολόκληρη την περιοχή της Μέσης Ανατολής ετοιμάζονται να επωφεληθούν από την παγκόσμια τάση για εργασία εκτός γραφείου σε χώρους ξενοδοχείων.

Μία τάση, που οδηγείται κυρίως από τους κοινωνικούς περιορισμούς που επέβαλαν οι κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο τους τελευταίους δέκα μήνες.

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη και ανατέθηκε από το Reed Travel Exhibitions -τον διοργανωτή της Arabian Travel Market (ATM)- πολλοί εμπειρογνώμονες ταξιδιού αναμένουν αύξηση της τάσης από το 2021 και μετά.
Η τάση ήταν εμφανής το 2019. Αλλά τώρα έχει μια τέτοια ζήτηση λόγω των περιορισμών ταξιδιού από την πανδημία.

“Η ξενοδοχειακή βιομηχανία στη Μέση Ανατολή άρχισε σταδιακά να ανακάμπτει, ειδικά σε μέρη όπως το Ντουμπάι, τόνισε Ντάνιελ Κέρτις διευθύντρια στη Μέση Ανατολή της ATM.

Το Staycations δημιούργησε την αρχική ζήτηση μετά το κλείδωμα. Το επόμενο βήμα ήταν η συνεχής αύξηση ατόμων που συνδύαζαν διαμονή αναψυχής και εργασία. Κάτι που το τελευταίο διάστημα προσελκύει περισσότερους επισκέπτες από το εξωτερικό.

Αυτή την αύξηση οδηγούν εταιρείες όπως το Facebook, το Twitter και το Spotify που έχουν ανακοινώσει ότι οι υπάλληλοι τους μπορούν να εργάζονται από το σπίτι επ’ αόριστον.

“Το Ντουμπάι έχει εισαγάγει ένα πρόγραμμα απομακρυσμένης βίζας που θα παρέχει στους επισκέπτες τη δυνατότητα να παραμείνουν για έως και 12 μήνες, με πρόσβαση σε χώρους συνεργασίας και υπηρεσίες κρατικής υποστήριξης, λέει η Ντάνιελ Κέρτις.

Για να καλύψει ακόμη περισσότερο τις ανάγκες του “νέου κανονικού” έξυπνου ταξιδιώτη εργασίας, ένας αυξανόμενος αριθμός ξενοδοχείων στην περιοχή MENA προσφέρει αναδυόμενους χώρους συνεργασίας.

Με σκοπό να επανεξετάσει και να αξιοποιήσει στο έπακρο τον χώρο του ξενοδοχείου. Ο οποίος είναι δεν θεωρείται πλέον ως μέρος διαμονής, αλλά γίνεται ένα πιθανό εργασιακό περιβάλλον”.