Ενώ οι τουριστικές επιχειρήσεις γνωρίζουν τη σημασία της τεχνολογίας για την ανάπτυξη της επιχείρησής τους, παρ ‘όλα αυτά πολλές αγωνίζονται να ανταποκριθούν στις προκλήσεις της νέας τεχνολογίας.

Αυτό ήταν το συμπέρασμα στο MarketHub Americas και Europe-σε Κανκούν και Κωνσταντινούπολη αντίστοιχα- όπου συμμετείχαν περισσότεροι από 700 tour operators, ταξιδιωτικοί πράκτορες και εκπρόσωποι από αεροπορικές εταιρίες από όλη την Αμερική και την Ευρώπη.

Στα στοιχεία των ερευνών που δημοσίευσε το Bedbed Player της Hotelbeds επισημαίνεται ότι οι τουριστικές επιχειρήσεις θα μπορούσαν να ενισχύσουν τις επιχειρήσεις τους με την τεχνολογία και την κατανόηση των πλεονεκτημάτων της.

Υιοθέτηση της νέας τεχνολογίας με ρυθμούς…χελώνας

Στην ερώτηση στο MarketHub Americas “Πώς αξιολογείτε τον ισότοπο σας για κινητά;”, μόνο το 18% τον χαρακτήρισε ως ο “καλύτερος στην κατηγορία”.

  • Το 44% δήλωσε ότι χρειάζεται λίγη βοήθεια.
  • Το 23% ότι χρειάζεται μεγάλη βοήθεια.
  • Το 6% παραδέχτηκε ότι δεν τα καταφέρνει σε αυτόν τον τομέα.
  • Το 9% παραδέχτηκε ότι δεν διαθέτει καν ιστότοπο.

Τα αποτελέσματα του MarketHub Europe έδειξαν ότι:

  • Το 78% των συμμετεχόντων παραδέχτηκε ότι η επιχείρησή τους δεν έχει σχέδια για την τεχνολογία στο εγγύς μέλλον.
  • Το 11% έχει ήδη υιοθετήσει την τεχνολογία.
  • Το υπόλοιπο 11% σχεδιάζει να υιοθετήσει την τεχνολογία τους επόμενους 12 μήνες.