Η Accor κυκλοφόρησε την ακόλουθη ενημέρωση σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση, όπως τον τρόπο καθαρισμού των ξενοδοχείων τους και τον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες μπορούν να αλλάξουν τις κρατήσεις τους χωρίς επιβάρυνση και τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι φιλοξενούμενοι σχετικά με τις νύχτες και τους πόντους κατάστασης.

Παρακάτω θα βρείτε το μήνυμα της Accor:

Όπως εσείς και ο περισσότερος κόσμος, καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να προσαρμοστούμε σε μια ταχέως εξελισσόμενη κατάσταση. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αποφασίσαμε να στείλουμε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μόλις είχαμε τις σωστές πληροφορίες στο “χέρι”.

Ασφάλεια και ευημερία

Καθώς ταξιδεύουμε σε αυτή την άνευ προηγουμένου κρίση, είστε βέβαιοι ότι η πρώτη προτεραιότητά μας παραμένει η ασφάλεια των επισκεπτών, του προσωπικού και των κοινοτήτων μας. Σε απόκριση της επιδημίας, εφαρμόσαμε ακόμα αυστηρότερα μέτρα καθαρισμού και απολύμανσης σύμφωνα με επίσημες οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ) και παρακολουθούμε στενά τις συμβουλές των ιατρικών και κυβερνητικών αρχών.

Η Accor έχει υιοθετήσει ευέλικτες συνθήκες για τους ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο.

Πιο συγκεκριμένα, για να προσφέρει στους πελάτες μια πρόσθετη σιγουριά, έχει κάνει τις παρακάτω αλλαγές στις πολιτικές κράτησης:

Οι επισκέπτες που πραγματοποίησαν κράτηση με ένα μη ευέλικτο επιτόκιο στην Accor  με προγραμματισμένη διαμονή από την 1η Μαρτίου έως τις 30 Απριλίου 2020, μπορούν να τροποποιηθούν χωρίς επιβάρυνση.

Σε περιοχές ή χώρες που επηρεάζονται από κρατικούς περιορισμούς ταξιδιού, οι επισκέπτες μπορούν να ακυρώσουν την κράτησή τους χωρίς ποινή, επικοινωνώντας απευθείας με το ξενοδοχείο.

Για κρατήσεις μέσω άλλων ταξιδιωτικών τόπων ή υπηρεσιών, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους για βοήθεια. Η Accor θα ενημερώνει τακτικά την πολιτική της καθώς εξελίσσεται η κατάσταση.