Σύνταξη: tourismtoday.gr
Τέσσερα χρόνια μετά την ανάληψη του ρόλου του Διευθύνοντος Συμβούλου του Expedia Group, ο Peter Kern ανακοίνωσε ότι θα αποχωρήσει από τη θέση στα μέσα Μαΐου και η Ariane Gorin, επί του παρόντος πρόεδρος της Expedia for Business, θα γίνει Διευθύνουσα Σύμβουλος.
Ο Peter Kern θα παραμείνει στη θέση του αντιπροέδρου και ως μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Expedia Group.
Η ανακοίνωση έγινε κατά την έναρξη της κλήσης της εταιρείας με οικονομικούς αναλυτές για να συζητήσουν την έκθεση κερδών για το τέταρτο τρίμηνο και το πλήρες έτος 2023, στην οποία η εταιρεία ανέφερε τα υψηλότερα έσοδα για ολόκληρο το έτος και το τέταρτο τρίμηνο, αυξημένα κατά 10% σε ετήσια βάση , και ρεκόρ προσαρμοσμένου EBITDA για ολόκληρο το έτος ύψους 2,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Στα τέσσερα χρόνια του ως Διευθύνων Σύμβουλος, ο Peter Kern οδήγησε σε έναν εκτεταμένο μετασχηματισμό στην εταιρεία, συμπεριλαμβανομένης μιας πλήρους αναθεώρησης της τεχνολογικής της στοίβας , της δημιουργίας ενός προγράμματος αφοσίωσης ενοποιημένου μεταξύ της επωνυμίας Expedia, της Vrbo και της Hotels.com, της ουσιαστικής ανάπτυξης της επιχείρησης B2B και πρώιμος πειραματισμός και υιοθέτηση της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης.
Η Ariane Gorin έχει διατελέσει διάφορους εκτελεστικούς ρόλους με τον Όμιλο Expedia από το 2013. Ως πρόεδρος της Expedia for Business, ηγήθηκε του παγκόσμιου ομίλου συνεργατών εφοδιασμού της εταιρείας, της διαφημιστικής επιχείρησης και του δικτύου συνεργατών B2B που εξουσιοδοτεί επωνυμίες όπως η Walmart και η Mastercard. Τα έσοδα B2B της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 33% το 2023 σε σύγκριση με το 2022 στα 3,4 δισεκατομμύρια δολάρια.
Τα κέρδη της Expedia για το 4ο τρίμηνο και το 2023
Τα έσοδα ρεκόρ του τέταρτου τριμήνου ανήλθαν σε σχεδόν 2,9 δισεκατομμύρια δολάρια, συμβάλλοντας στην αύξηση των εσόδων ρεκόρ ολόκληρου του έτους στα 12,8 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 10% σε ετήσια βάση. Το ρεκόρ προσαρμοσμένο σε ολόκληρο το έτος EBITDA αυξήθηκε ακόμη περισσότερο 14%. Και το 4ο τρίμηνο EBITDA ξεπέρασε αυτό στο 19%, καλό για 532 εκατομμύρια δολάρια.
Το κόστος πωλήσεων και μάρκετινγκ για το έτος έφτασε σχεδόν τα 6,9 δισεκατομμύρια δολάρια, 12,5% υψηλότερα από έτος σε έτος. Το κόστος ήταν 53% των εσόδων για το έτος, λίγο περισσότερο από το 2022, όταν το κόστος μάρκετινγκ αντιπροσώπευε περίπου το 52% των εσόδων.