Τα κανάλια επιρροής στις ταξιδιωτικές αποφάσεις των νέων Βρετανών αποκάλυψε πρόσφατη έρευνα της YouGov, σε πάνω από 2.000 ταξιδιώτες ηλικίας 18-24 ετών.

Ειδικότερα, διαπίστωσε ότι ποσοστό 11% των Βρετανών βασίζεται σε συστάσεις από παράγοντες επιρροής σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Instagram και το Youtube.

Ωστόσο, το 63% όσων ακολουθούν influencers λένε ότι τους προωθούν διακοπές που είναι εκτός προϋπολογισμού, με το ένα τέταρτο να λέει ότι τα ταξίδια που βλέπουν είναι χιλιάδες λίρες υπερβολικά ακριβά.

Περίπου το 23% λέει ότι το περιεχόμενο του influencer στερείται διαφάνειας σχετικά με το κόστος, γεγονός που το καθιστά ανέφικτο.

Από που εμπνέονται οι Βρετανοί για τα ταξίδια τους

  • Το 20% των Βρετανών απευθύνεται σε ταξιδιωτικούς πράκτορες για συμβουλές.
  • Το 20% χρησιμοποίησε το TripAdvisor.
  • Το 17% εμπνεύστηκε από ταξιδιωτικά περιοδικά και άρθρα.
  • Ποσοστό 14 % πήρε έμπνευση από τηλεοπτικές διαφημίσεις.
  • Ποσοστό 12% από εφαρμογές για κινητά.

Περίπου το 33% όσων απάντησαν στην έρευνα δήλωσαν ότι επιλέγουν «οικονομικές» εκδοχές των ταξιδιών που βλέπουν στο διαδίκτυο, ενώ το 24% δηλώνει ότι αναζητά λιγότερο γνωστούς προορισμούς.