athws-diadromiH ένδειξη ενδιαφέροντος για κρατήσεις από μεμονωμένους πελάτες σε αγροτουριστικά και άλλα παραδοσιακά καταλύματα παρουσιάζει αυξανόμενη τάση σύμφωνα με στοιχεία του δικτύου Guest Inn.

Σε σχέση με το 2013 το ενδιαφέρον των ξένων τουριστών εκδηλώθηκε από πολύ νωρίς. Οι πρώτες ερωτήσεις και κρατήσεις από μεμονωμένους πελάτες ξεκίνησαν τον Οκτώβριο του 2013 και συνεχίστηκαν με αυξανόμενο ρυθμό τους επόμενους μήνες.

Πρώτος σε προτίμηση προορισμός είναι η Κρήτη και ακολουθεί η Πελοπόννησος.

Παρατηρείται σημαντική αύξηση από τη γαλλική αγορά στην οποία τα καταλύματα του δικτύου Guest Inn είναι ιδιαίτερα προβεβλημένα σε ταξιδιωτικούς οδηγούς αλλά και σε άρθρα περιοδικών και εφημερίδων. Ένας επιπρόσθετος λόγος ,φυσικά ,είναι η αύξηση των κατευθείαν πτήσεων από πολλές πόλεις της Γαλλίας ιδιαίτερα προς την Κρήτη.

Η πληρότητα των καταλυμάτων τους μήνες Απρίλιο και Μάιο ήταν ικανοποιητική γεγονός που οφείλεται βέβαια και στην σύμπτωση των ημερομηνιών του Καθολικού και Ορθόδοξου Πάσχα. Η εικόνα αυτή επιβεβαιώνει ότι το 2013 ήταν η χρονιά επανεκκίνησης του μαζικού και οργανωμένου τουρισμού, ενώ το 2014 φαίνεται ως η πρώτη χρονιά σταθεροποίησης και ανόδου.

Οι επισκέπτες που αναζητούν κάτι διαφορετικό επανέρχονται και αυτό ανεβάζει σταθερά τις κρατήσεις στα μικρά ποιοτικά καταλύματα άλλα και τον ποιοτικό τουρισμό της χώρας . Σε αυτό έχει βοηθήσει πολύ η συστηματική προβολή της εναλλακτικής Ελλάδας (φύση, γαστρονομία, δραστηριότητες, παράδοση) από τον ΕΟΤ προς το εξωτερικό. Υπολογίζεται ότι το 2015 θα είναι μια ακόμα καλύτερη χρονιά με early booking πολύ πιο δυνατό και φυσικά καλύτερη πληρότητα για τα καταλύματα του δικτύου .

Έτσι οι ιδιοκτήτες που ασχολούνται σοβαρά με τον ξενώνα τους προτιμούν πλέον να ανοιχτούν και σε πιο στοχευμένες αγορές – κανάλια πωλήσεων – οι οποίες αναφέρονται σε πιο ποιοτική πελατεία. Όλες οι στατιστικές και τα marketing studies δείχνουν ότι τα θεματικά sites είναι εξ ίσου δυνατά με τα τεράστια sites των πολυεθνικών και αποφέρουν περισσότερα κέρδη στους ιδιοκτήτες.

newsbeast