Tη νέα διαδικτυακή της ταυτότητα αποκάλυψε η Airasia.com μέσω της εφαρμογής ASEAN super app.

Mε αυτό τον τρόπο ολοκληρώνεται η μετάβαση της εταιρείας από την ψηφιακή εποχή της αεροπορικής στην ολοκληρωμένη πλατφόρμα τρόπου ζωής.

Η σούπερ εφαρμογή ASEAN παρέχει μια απλούστερη, ταχύτερη και πιο βολική εμπειρία χρήστη. Παράλληλα διαθέτει περισσότερους από 15 τύπους προϊόντων και υπηρεσιών σε τρεις κύριους πυλώνες. Αυτά είναι τα ταξίδια, το ηλεκτρονικό εμπόριο και η fintech.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της AirAsia Group Tony Fernandes ανέφερε: «Τώρα με το airasia.com, επιτρέπουμε σε όλους να πετούν, να μείνουν, να ψωνίζουν, να τρώνε, όλα με την ευκολία μιας σούπερ εφαρμογής. Χρησιμοποιήσαμε την περίοδο του Lockdown για να βελτιώσουμε την πλατφόρμα μας, να ενοποιήσουμε την εμπειρία χρήστη και να απλοποιήσουμε τη διαδικασία πληρωμής με ένα μόνο κλικ”.