Η Boeing αυξάνει την πρόβλεψή της αναφορικά με τη ζήτηση της Κίνας για αεροσκάφη για την επόμενη 20ετία, ωστόσο, η ανάπτυξη του νέου στόλου θα είναι πιο αργή σε σχέση με την περσινή της πρόβλεψη.
Οι κινεζικές αεροπορικές θα χρειαστούν 8.090 νέα αεροσκάφη μέχρι το 2038, δηλ. 5,2% περισσότερα αεροσκάφη από την περσινή πρόβλεψη της Boeing. Αυτό ισοδυναμεί με σχεδόν 1,3 τρισ. δολ. σύμφωνα με τις τιμές καταλόγου.
Πέρυσι, η Boeing είχε κάνει πρόβλεψη για ανάπτυξη 6,2% στη ζλητηση της χώρας για νέα αεροσκάφη (στα 7.690 έως το 2037).
Η Boeing και η Airbus, που αποτελεί το ευρωπαϊκό αντίπαλον δέος, διαγκωνίζονται προκειμένου να αυξήσουν το μερίδιο αγοράς στην Κίνα, που αποτελεί την ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά αεροπλοΐας, μέσω της δημιουργίας εργοστασίων συναρμολόγησης στην ασιατική χώρα.
Η καθήλωση των Boeing 737 MAX παγκοσμίως μετά τις δυο πολύνεκρες αεροπορικές τραγωδίες έχουν περιορίσει την ικανότητα των κινεζικών αερογραμμών να επεκτείνουν την παραγωγική τους ικανότητα, καθώς η χαμηλότερη ζήτηση για ταξίδια ταξιδιού πιέζει τις αποδόσεις της επιβατικής κίνησης εν εν μέσω μιας επιβράδυνσης της οικονομίας.
Η Boeing προέβλεψε ότι θα υπάρξει ανάγκη για 5.960 νέα αεροσκάφη μονού κλίτους την επόμενη 20ετία, αντιπροσωπεύοντας το 74% των συνολικών νέων παραδόσεων, ενώ ο στόλος μεγάλων αεροσκαφών της Κίνας θα χρειαστεί 1.780 νέα αεροσκάφη, τριπλασιάζοντας το σημερινό μέγεθος του στόλου.
Η Κίνα θα χρειαστεί επίσης εμπορικές υπηρεσίες αξίας περίπου 1,6 τρισ. δολ. για τον στόλο των αεροσκαφών της κατά τη διάρκεια της επόμενης 20ετίας, ανέφερε η Boeing.