Οι μισοί Αμερικανοί (50%) φαίνεται να έχουν αγοράσει ταξιδιωτική ασφάλιση, σύμφωνα με νέα έρευνα της Aon Affinity.
Μεταξύ αυτών που επέλεξαν την εν λόγω κάλυψη, οι περισσότεροι (41%) το έκαναν για να αποφύγουν να χάσουν χρήματα σε περίπτωση που έπρεπε να ακυρώσουν το ταξίδι.
Πολλοί (39%) αγόρασαν κάλυψη λόγω φόβων για απροσδόκητα ζητήματα που προέκυψαν πριν από την αναχώρηση μετά την κράτηση μήνες νωρίτερα.
Μάλιστα, σύμφωνα με έκθεση του Ομίλου IMARC, η παγκόσμια αγορά ταξιδιωτικής ασφάλισης θα φτάσει τα 20 δισ. δολάρια το 2024 και αναμένεται να είναι 50,4 δισ. δολάρια μέχρι το 2033.
- Παράλληλα, ένας στους πέντε Αμερικανούς (21%) έχει αγοράσει ταξιδιωτική ασφάλιση για πολλά ταξίδια, ενώ το 14% την έχει αγοράσει μόνο για ένα ταξίδι.
Για ποιο λόγο αγοράζουν ταξιδιωτική ασφάλιση
Εκτός από τους φόβους για ακυρώσεις ταξιδιού και απρόβλεπτα γεγονότα, άλλοι κύριοι λόγοι για την αγορά ταξιδιωτικής ασφάλισης είναι οι εξής :
- Ασθένειες που οδηγούν στην αδυναμία να πάνε στο ταξίδι (28%).
- Οι κακές καιρικές συνθήκες και φυσικές καταστροφές (26%).
- Τα ταξίδια στο εξωτερικό και η ανάγκη συμπληρωματικής ιατρικής κάλυψης (22%).
- Οικονομική αβεβαιότητα (21%).
- Παγκόσμιες συγκρούσεις (19%).
Οι άνδρες (53%) είναι πιο πιθανό να πουν ότι έχουν αγοράσει ταξιδιωτική ασφάλιση από τις γυναίκες (47%). Οι άνδρες είναι επίσης πιο πιθανό να αγοράσουν ταξιδιωτική ασφάλιση για κάθε ταξίδι (18%) από τις γυναίκες (13%).
Τέλος, η γενικά Gen Z (60%) και οι Millennials (54%) είναι πιο πιθανό να αγοράσουν ταξιδιωτική ασφάλιση από τους Gen Xs (45%) και τους Boomers (43%).