
Tο 58% των Βρετανών αγοράζουν λιγότερα αναμνηστικά όταν πηγαίνουν διακοπές στο εξωτερικό από ό,τι στο παρελθόν, σύμφωνα με έρευνα της ABTA Travel Money. Η αλλαγή αυτή οφείλεται στον αυστηρότερο προϋπολογισμό για τις διακοπές αλλά και τις περιβαλλοντικές ανησυχίες.
Σε ερώτημα γιατί αγοράζουν λιγότερα αναμνηστικά όταν κάνουν διακοπές στο εξωτερικό
- Το 32% επικαλέστηκε το περιορισμένο budget κατά τη διάρκεια των διακοπών του, ενώ ο ίδιος αριθμός ανέφερε ότι έχει επίγνωση των επιπτώσεων στο περιβάλλον και ως εκ τούτου δεν επιθυμεί να αγοράσει περιττά αντικείμενα.
- Ο πιο δημοφιλής, όμως, λόγος είναι ότι οι βρήκαν τη συνήθεια και τα προϊόντα λίγο παλιομοδίτικα (33%).
- Άλλοι λόγοι για τους οποίους οι Βρετανοί ταξιδιώτες ανέφεραν ότι οι συνήθειές τους για τα δώρα είναι διαφορετικές αφορούν στις αλλαγές στα επιτρεπόμενα όρια αποσκευών και στο ότι ταξιδεύουν περισσότερο για να μπορούν να αγοράζουν τα δικά τους αναμνηστικά.
- Το 41% αγοράζει δώρα για ενήλικες συγγενείς και το 32% αγοράζει αναμνηστικά για τα παιδιά της οικογένειας.
- Τα πιο συνηθισμένα δώρα που δίνονται είναι φαγητό και ποτό (συμπεριλαμβανομένου αλκοόλ), στολίδια, ρούχα και μαγνητάκια ψυγείου.
- Ένας στους δέκα εξακολουθεί να αγοράζει σουβενίρ για τους συναδέλφους του, ενώ πολλοί ανέφεραν, επίσης, ότι έφερναν κάτι πίσω για τον κατοικίδιο τους.
- Για πολλούς ανθρώπους που ταξιδεύουν στο εξωτερικό και αγοράζουν λιγότερα αναμνηστικά ή δώρα από πριν, τα χρήματα που δεν δαπανώνται σε αναμνηστικά ξοδεύονται για την απόλαυση τους στη διάρκεια των διακοπών.
- Τρεις στους πέντε (59%) ξοδεύουν για φαγητό και ποτό έξω, με το 55% να επενδύει τα χρήματα στο συνολικό κόστος των διακοπών και το 52% να τα ξοδεύει σε δραστηριότητες ή επισκέψεις σε αξιοθέατα.
Ο Graeme Buck, Διευθυντής Επικοινωνίας στην ABTA Travel Money, δήλωσε: «Οι άνθρωποι είναι πλέον πολύ πιο συνειδητοποιημένοι για το σε τι ξοδεύουν τα χρήματά τους όταν βρίσκονται σε ταξίδι στο εξωτερικό, αλλά είναι επίσης σε θέση να μένουν σε επαφή με την οικογένεια και τους φίλους στο σπίτι πολύ πιο εύκολα είτε μέσω τηλεφώνου, γραπτών μηνυμάτων ή μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Έτσι, οι διακοπές κάποιου είναι ίσως πολύ λιγότερο μυστηριώδεις από ό,τι ήταν παλιά».