H ισπανική ξενοδοχειακή αλυσίδα Meliá Hotels International άνοιξε μια δεύτερη ιδιοκτησία της στο Μπαλί της Ινδονησίας, με το σήμα Sol House, σηματοδοτώντας τη δέσμευση της ομάδας ξενοδοχείων για επέκταση στην περιοχή.
Το νέο Sol House Bali Kuta, το ανακαινισμένο πρώην Kuta Beach Club, βρίσκεται κοντά στην “αδελφή” ιδιοκτησία του κάτω από το ίδιο σήμα, Sol House Bali Legian. Η Melia με αυτή της την κίνηση στοχεύει στη νεότερη αγορά που αναζητά μια εμπειρία διαμονής υψηλής τεχνολογίας με χαμηλότερη τιμή.
Υπενθυμίζεται ότι το σήμα Sol ξεκίνησε το 1956 και είναι το παλαιότερο και πιο δημοφιλές εμπορικό σήμα της Meliá. Η επανεκκίνηση το 2015 άνοιξε το δρόμο για τέσσερα νέα concept – Sol House, Sol Beach House, Sol από την Meliá και το Sol Kathmandu Park & Resort – που στοχεύει σε διαφορετικά τμήματα ταξιδιωτών.
Το brand Sol House είναι συνδεδεμένη με τη μουσική και θα ενσωματώσει αυτό στο ακίνητο του Μπαλί Kuta μέσα από εποχικές εκδηλώσεις τόσο για τους επισκέπτες του ξενοδοχείου όσο και για τους εξωτερικούς επισκέπτες.