Οι ταξιδιώτες δημοσίευσαν 27% περισσότερες κριτικές ξενοδοχείων το 2017 από ό, τι πριν από ένα χρόνο και το μεγαλύτερο μέρος αυτής της ανάπτυξης μπορεί να αποδοθεί στην Google.
Τα ευρήματα αποτελούν μέρος της έκθεσης , η οποία εκπονήθηκε από την εταιρεία Revinate, μια εταιρεία λογισμικού και αναλύσεων δεδομένων για ξενοδοχεία που ανέλυσαν 132 εκατ. online κριτικές από 138.000 καταλύματα σε 200 χώρες.
Σχεδόν τα 3/4 όλων των κριτικών προέρχονται από τις τέσσερις κορυφαίες τοποθεσίες: Booking.com, Google, TripAdvisor και Facebook.
Η Booking.com διατήρησε το προβάδισμά της ως κορυφαίος μηχανή για reviews, αλλά η Google κερδίζει συνεχώς έδαφος. Οι κριτικές στον ιστότοπο το 2017 ήταν αυξημένες κατά 200% συγκριτικά με το 2016, με περίπου τα δύο τρίτα αυτού του περιεχομένου να δημοσιεύονται μεταξύ Ιουλίου και Δεκεμβρίου.
Τα σχόλια της Google αντιπροσώπευαν το 70% της αύξησης των καθαρών κριτικών σε όλους τους ιστότοπους το 2017. Χωρίς τα δεδομένα της Google, η Revinate αναφέρει ότι η ετήσια αύξηση των reviews θα ήταν μόλις 9% και όχι 27%.
Παράλληλα, το Facebook αποτελεί νέο entry στις τέσσερις πρώτες θέσεις, αντικαθιστώντας την Hotels.com.
Τα ξενοδοχεία έλαβαν κατά μέσο όρο 37 κριτικές το μήνα το 2017 – από 28 το 2016 – και οι περισσότερες ήταν θετικές, με μέσο σκορ 4,23.
Οι κριτικές για ξενοδοχεία πέντε αστέρων είναι πιθανότερο να δημιουργήσουν μια απάντηση σε ποσοστό 32,8%, ενώ ακολουθούν τα ξενοδοχεία με δύο αστέρια με 31,2% και ένα αστέρι με 28,8%.
Οι ξενοδόχοι στην περιοχή της Ασία-Ειρηνικού και τη Λατινική Αμερική είχαν τα υψηλότερα ποσοστά ανταπόκρισης, στο 40% και 39%, αντίστοιχα, ενώ τα ξενοδοχεία στη Βόρεια Αμερική και στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική ήταν από κοινού στο 25%.