Σε 50 νέα ανοίγματα ξενοδοχείων στην Ινδία, μέσα στην επόμενη δεκαετία, στοχεύει η Minor Hotels, στο πλαίσιο στρατηγικής επέκτασης στην δυναμική αγορά φιλοξενίας της χώρας.
Ο όμιλος θα επικεντρωθεί στα ανώτερα και πολυτελή καταλύματα, όπου αναμένει έντονο ενδιαφέρον για τις καθιερωμένες επωνυμίες Anantara, Avani και NH Collection.
Ο κ. Amir Golbarg, Αντιπρόεδρος της Μέσης Ανατολής, της Αφρικής και της Ινδίας της εταιρίας, δήλωσε: “Είμαστε θετικοί σχετικά με τις δυνατότητες της Ινδίας, αλλά προχωράμε σε μια προσέγγιση συνεργασίες για ακίνητα.
Σημαίνει ότι είμαστε πολύ επιλεκτικοί στα ξενοδοχεία που προσθέτουμε στο χαρτοφυλάκιό μας, εστιάζοντας στην καλλιέργεια ουσιαστικών συμμαχιών με συνεργάτες που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες και το όραμά μας.
Η δύναμη της Minor βρίσκεται στην ικανότητά μας να σκεφτόμαστε σε παγκόσμιο επίπεδο ενώ ενεργούμε τοπικά, πράγμα που σημαίνει ότι είμαστε πολύ έμπειροι στην προσαρμογή των προτύπων και των λειτουργιών μας ώστε να ταιριάζουν στα μοναδικά χαρακτηριστικά κάθε αγοράς στην οποία δραστηριοποιούμαστε – ένα χαρακτηριστικό που πιστεύουμε ότι θα μας δώσει ένα ισχυρό πλεονέκτημα στην Ινδία”.
Η Minor Hotels είναι παρούσα στην αγορά της Ινδίας από το 2017, όταν κυκλοφόρησε το Oaks Bodhgaya στη βορειοανατολική ινδική πολιτεία Μπιχάρ. Ο όμιλος προγραμματίζει, αργότερα φέτος, τα εγκαίνια του Anantara Jaipur Hotel, το ντεμπούτο της ναυαρχίδας πολυτελούς επωνυμίας του στην Ινδία.
Ο κ. Dillip Rajakarier, Διευθύνων Σύμβουλος της Minor Hotels και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου της μητρικής εταιρείας Minor International, δήλωσε: “Πιστεύουμε στην Ινδία. Πιστεύουμε στις δυνατότητές της, ως εισερχόμενου προορισμού παγκόσμιας κλάσης. Και πιστεύουμε στις τεράστιες ευκαιρίες που υπάρχουν στην αυξανόμενη εγχώρια αγορά της.
Αυτός είναι ο λόγος που έχουμε κάνει σημαντικές επενδύσεις για την εγκαθίδρυση των δραστηριοτήτων μας εκεί και θα συνεχίσουμε να επενδύουμε για να πραγματοποιήσουμε τις φιλοδοξίες μας για την ανάπτυξη. “
Οι επωνυμίες Minor Hotels έχουν ήδη χτίσει ισχυρή αναγνώριση μεταξύ των Ινδών ταξιδιωτών. Ειδικά για την Anantara, η Ινδία είναι μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες διεθνείς αγορές
Η στρατηγική ανάπτυξης της εταιρίας στη χώρα αποτελεί μέρος ενός φιλόδοξου παγκόσμιου σχεδίου επέκτασης για τον όμιλο με έδρα την Μπανγκόκ, ο οποίος στοχεύει να προσθέσει περισσότερα από 200 ακίνητα τα επόμενα τρία χρόνια. Σημειώνεται ότι σήμερα, διαχειρίζεται περισσότερα από 540 ακίνητα σε 56 χώρες.