Εντονο ήταν το ενδιαφέρον των επισκεπτών στην Διεθνή Έκθεση Τουρισμού IFTM Top Resa, στο Παρίσι για την Αττική. Εναν πολυδιάστατο προορισμό μοναδικών ταξιδιωτικών εμπειριών.

Τι εντυπώσεις κέρδισαν οι ανανεωμένες τουριστικές προτάσεις της Περιφέρειας Αττικής για διακοπές πέντε και πλέον ημερών (shortbreak), με τις υψηλού επιπέδου τουριστικές και ξενοδοχειακές υπηρεσίες, τη γραφικότητα των νησιών της Αττικής, την εμπνευσμένη γαστρονομία και τη θερμή φιλοξενία.

Η Περιφέρεια Αττικής, που συμμετείχε για πρώτη φορά στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού IFTM Top Resa και καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης, τα στελέχη της πραγματοποίησαν σειρά προγραμματισμένων συναντήσεων (Β2Β) με εξειδικευμένους διαμορφωτές κοινής γνώμης (influencers), οι οποίοι δραστηριοποιούνται κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το πλέον αποδοτικό και σύγχρονο μέσο επικοινωνίας και τουριστικής προβολής (Facebook, Instagram, Youtube).

«Η Γαλλική αγορά αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες τουριστικές αγορές για την Αττική και η πρώτη παρουσία μας στην Έκθεση αυτή αποδεικνύει το εντεινόμενο ενδιαφέρον και την ουσιαστική μελλοντική συνεργασία μας, τόνισε η Εντεταλμένη Περιφερειακή Σύμβουλος Τουρισμού Ελένη Δημοπούλου.
Τα χαρακτηριστικά των Γάλλων επισκεπτών ταυτίζονται με τη δική μας τουριστική προσφορά, καθώς οι Γάλλοι προτιμούν τα μεμονωμένα ταξίδια έναντι του μαζικού τουρισμού, ενδιαφέρονται και γνωρίζουν καλά την πολιτιστική μας κληρονομιά, εκτιμούν την υψηλή γαστρονομία, αλλά και τα ποιοτικά κρασιά μας.
Ήδη, τα τελευταία δυο χρόνια, έχουμε φιλοξενήσει σε ταξίδια εξοικείωσης αρκετούς Γάλλους που αρθρογραφούν, τονώνοντας την τουριστική προβολή της Αττικής.»

Παράλληλα διοργανώθηκε ειδική εκδήλωση (workshop), με τίτλο: «Αττική: ένας πολυδιάστατος προορισμός για ολιγοήμερες διακοπές», όπου παρουσιάστηκαν αναλυτικά, στη γαλλική γλώσσα, οι σημαντικότεροι επιμέρους προορισμοί και τα ώριμα θεματικά τουριστικά προϊόντα, που προβάλει διεθνώς η Περιφέρεια Αττικής, μέσω του εγκεκριμένου από τον ΕΟΤ και τη ΓΓΜΕ οπτικοακουστικού υλικού της.

Στην ίδια εκδήλωση ακολούθησε η προβολή της Ύδρας ως μοναδικού τουριστικού προορισμού από το Δήμαρχο του νησιού, Γ. Κουκουδάκη, όπως και η παρουσίαση οπτικοακουστικού υλικού τουριστικής προβολής του Πόρου.

Σε όλους τους συμμετέχοντες διενεμήθη έντυπο και ψηφιακό υλικό τουριστικής προβολής (presskit) της Περιφέρειας Αττικής, του Γραφείου Συνεδρίων & Επισκεπτών του Δήμου Αθηναίων (AthensConvention & VisitorsBureau – ACVB), καθώς και των Δήμων Πόρου και Ύδρας.

Την εκδήλωση παρακολούθησαν ο Γενικός Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης του Υπουργείου Τουρισμού, Γιώργος Τζιάλλας, πολλά στελέχη από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού στην Ελλάδα, καθώς και από το γραφείο του ΕΟΤ με έδρα το Παρίσι και επικεφαλής την Προϊσταμένη, Δ. Βοζίκη.

Από την Πρεσβεία της Ελλάδος στο Παρίσι παρεβρέθηκε η Σύμβουλος Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων, Ευφροσύνη Μητά, ο Γραμματέας Επικοινωνίας, Χρήστος Πέππας και στελέχη του Γραφείου Τύπου και Επικοινωνίας, καθώς και εκπρόσωπος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης.

Η Περιφέρεια Αττικής συμμετείχε ως συνεκθέτης στο περίπτερο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), στο Pavillion 7.2, Stand P026, το οποίο τίμησαν με την παρουσία τους η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού, καθώς και υψηλόβαθμοι εκπρόσωποι της Πρεσβείας της Ελλάδος στη Γαλλία. Επίσης, στο booth της Περιφέρειας Αττικής, το παρόν έδωσαν ο Δήμαρχος Ύδρας, Γ. Κουκουδάκης, ενώ ως συνεκθέτης της Περιφέρειας Αττικής μετείχε ο Δήμος Πόρου μέσω του εκπροσώπου του Α. Φιακά.