Στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών 2024, με θέμα “Above and Beyond”, η ERGO γιόρτασε την προσφορά των ανθρώπων που συμβάλλουν καθημερινά στην υποστήριξη των πελατών της, με μια σειρά δράσεων και επιβραβεύσεων.
Η ERGO Ασφαλιστική αναγνωρίζει την αξία της εξυπηρέτησης πελατών ως θεμέλιο λίθο της επιτυχίας της και εστιάζει στη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού με τους πελάτες και τους συνεργάτες της.
Εργαζόμενοι και εξωτερικοί συνεργάτες από όλα τα δίκτυα της εταιρείας επισκέφθηκαν το Τμήμα Εξυπηρέτησης στα γραφεία της Αθήνας, όπου είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα μέλη της ομάδας, να συνομιλήσουν μαζί τους για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους, αλλά και να κερδίσουν αναμνηστικά δώρα. Επιπλέον, δέκα τυχεροί πελάτες που επικοινώνησαν με το Τμήμα Εξυπηρέτησης κέρδισαν από έναν δωρεάν προληπτικό έλεγχο υγείας και μία δερματοσκόπηση.
«Η εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί τον πυρήνα της φιλοσοφίας μας στην ERGO Ασφαλιστική. Πιστεύουμε ότι η ικανοποίηση και η αφοσίωση των ασφαλισμένων μας είναι καθοριστικές για την επιτυχία και τη βιωσιμότητά μας. Η εβδομάδα αυτή μας υπενθυμίζει ότι η εξυπηρέτηση δεν περιορίζεται μόνο στην παροχή λύσεων, αλλά επεκτείνεται στην καλλιέργεια μιας σχέσης αμοιβαίας εμπιστοσύνης, αλληλοσεβασμού και δέσμευσης προς τους ανθρώπους που μας στηρίζουν καθημερινά», δήλωσε ο Κωνσταντίνος Σχίζας, Διευθυντής Customer Experience της ERGO Ασφαλιστικής.
Με αφορμή την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η ERGO στέλνει ένα ξεκάθαρο μήνυμα σε όλο το ανθρώπινο δυναμικό, τους ασφαλισμένους και τους συνεργάτες της: Με επίκεντρο τη συνεχή αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών, κάθε ενέργεια αποσκοπεί στη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας, διασφαλίζοντας ότι πελάτες και συνεργάτες απολαμβάνουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.
Μέσα από αυτή τη διαδικασία, όχι μόνο εδραιώνεται η εμπιστοσύνη των ασφαλισμένων, αλλά ενισχύεται η απόδοση και η παραγωγικότητα της ομάδας των ανθρώπων της ERGO.