Η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Πάφου (ΕΤΑΠ) συνεχίζει τις προσπάθειες, με την στήριξη του ΚΟΤ, για την αναβάθμιση της εικόνας της επαρχίας ως ποιοτικού τουριστικού προορισμού.
Συγκεκριμένα, ήδη έχουν αναβαθμιστεί το γενικό έντυπο υλικό που παρουσιάζει την Πάφο ως ολόχρονο τουριστικό προορισμό σε τρεις γλώσσες, καθώς και άλλες διαφημιστικές δράσεις. Παράλληλα, επισημαίνεται, ολοκληρώθηκε ο τουριστικός και θεματικός χάρτης της περιοχής του Δήμου Πάφου και της Γεροσκήπου και άρχισε η διανομή του.
«Στο τελικό στάδιο βρίσκεται ο θεματικός χάρτης Πέγειας-Πόλης Χρυσοχούς, ενώ ήδη το νέο τρίλεπτο φιλμάκι έχει γίνει ανάρπαστο και διανέμεται μέσο ευρείας κλίμακας καναλιών εντός και εκτός Κύπρου», τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση της ΕΤΑΠ. « Παράλληλα με την υλοποίηση όλων αυτών, το προωθητικό υλικό θα πλαισιώνεται με πλήρη αλλαγή της επίσημης ιστοσελίδας της τουριστικής Πάφου που αναμένεται να ολοκληρωθεί περί τα μέσα Μαΐου».
Ιδιαίτερη έμφαση, αναφέρει η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Πάφου, έχει δοθεί στην έντονη προβολή με την χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης ενώ για το 2018 στα πλάνα της περιλαμβάνονται σχεδιασμός για δημιουργία νέων τεχνολογικών καινοτομιών.
Πηγή : Ο Φιλελεύθερος