H ONLINE DATA δημιούργησε μια καινοτόμο εφαρμογή για τον κλάδο της εφοδιαστικής αλυσίδας με κατεύθυνση την πιστοποίηση ποιότητας υπηρεσιών στη διανομή και συλλογή των εμπορευμάτων και φορτίων. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα διαμορφώνεται ένα ολοκληρωμένο σύστημα σε smartphones και tablets, το Proof of Quality Services (PQS) το οποίο πιστοποιεί την διακίνηση εμπορευμάτων από το αρχή έως την τελική τους παράδοση.

Μέχρι σήμερα, η παραλαβή των εμπορευμάτων γίνονταν με ειδικά RF τερματικά, τα οποία κάλυπταν την καθημερινή εργασία, παρουσιάζοντας όμως δύο βασικά μειονεκτήματα:

  • Το υψηλό κόστος απόκτησης,
  • Την έλλειψη πιστοποίησης ποιότητας των παραληφθέντων εμπορευμάτων.

Οι κύριοι άξονες πάνω στους οποίους κινείται η υλοποίηση της πιστοποίησης ποιότητας υπηρεσιών Proof of Quality Services (PQS) της ONLINE DATA, είναι οι ακόλουθες:

  • Παραλαβή Εμπορευμάτων / Πιστοποίηση Παραλαβής
  • Παράδοση Εμπορευμάτων / Πιστοποίηση Παράδοσης
  • Ευκολία εντοπισμού θέσης οχήματος
  • Pull and Push Notifications προς και από οδηγούς
  • Παραλαβή Εμπορευμάτων / Πιστοποίηση Παραλαβής

Με την εφαρμογή της λύσης PQS το λογισμικό χρησιμοποιείται από απλές tablet συσκευές, με μικρό όγκο και ιδιαίτερα χαμηλό κόστος. Επιπρόσθετα, ο χειριστής έχει τη δυνατότητα να φωτογραφήσει τα εμπορεύματα πιστοποιώντας 100% την ποιότητα παραλαβής. Ταυτόχρονα οι φωτογραφίες που λαμβάνονται αποθηκεύονται στο ειδικό portal που λειτουργεί στην εκάστοτε εταιρία και απευθύνεται στους πελάτες της. Ο πελάτης μπορεί ανά πάσα στιγμή να συνδεθεί και να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο τις εκφορτώσεις που τον αφορούν εμφανίζοντας τις ληφθείσες φωτογραφίες έχοντας έτσι πλήρη γνώση, ακόμα και σε περίπτωση προβλήματος.

Οφέλη από την χρήση του PQS της ONLINE DATA

Η εφαρμογή του PQS σε κάθε οργανισμό Logistics Provider απελευθερώνει σημαντική δυναμική και προσφέρει μεγάλη μείωση κόστους στη καθημερινή λειτουργία, καθώς επιτυγχάνεται:

  • Χαμηλό κόστος συσκευών και λογισμικού- Μείωση 90%
  • Online / Offline λειτουργία- Αύξηση Λειτουργικότητας 100%
  • Ευελιξία στις διαδικασίες
  • Πιστοποίηση των παραλαβών- Αύξηση Λειτουργικότητας 100%
  • Αποφυγή διενέξεων / αστικής ευθύνης – Μείωση 70%
  • Αρτιότερη και πιστοποιημένη εξυπηρέτηση των πελατών- Αύξηση Λειτουργικότητας 100%
  • Μείωση χρόνου λειτουργιών και αύξηση της παραγωγικότητας- Μείωση Χρόνου 50%
  • Μείωση τηλεπικοινωνιακού κόστους- Μείωση Κόστους 25%
  • Απόλυτη γνώση θέσης οχημάτων – Αύξηση Λειτουργικότητας 100%
  • Μείωση κόστους περισυλλογής- Μείωση Κόστους 50%
  • Μείωση εκπομπής ρύπων.