Με «ορμητήριο» τη Θεσσαλονίκη, τα μέλη τηλεοπτικού συνεργείου του ρωσικού ομοσπονδιακού καναλιού “Channel 1 TV” είχαν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν τα «μυστικά» της Μακεδονίας και να τα μοιραστούν με τους τηλεθεατές της εκπομπής τους.

Πρόκειται για μία πρωτοβουλία που ολοκληρώθηκε την άνοιξη και σκοπός του ταξιδιού εξοικείωσης ήταν η προβολή της πολιτιστικής και καθημερινής ζωής στη Βόρεια Ελλάδα, με έμφαση στην ιστορία της και στους αρχαίους ελληνικούς μύθους, με αναφορές στους ήρωες και στους θρύλους της, σε συνδυασμό με το φυσικό κάλλος της περιοχής, το σύγχρονο τρόπο ζωής των κατοίκων, καθώς και τις δραστηριότητες που προσφέρει ο προορισμός για τους επισκέπτες του.

Το press trip πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του έτους Ρωσίας στην Ελλάδα και διοργανώθηκε από τον ΕΟΤ, με την αρωγή της ΠΥΤ Κεντρικής Μακεδονίας και της ΕΞΘ, ώστε να προταθεί η περιοχή ως τουριστικός προορισμός σε εκατομμύρια Ρώσους πολίτες που επιθυμούν να επισκεφθούν τη χώρα μας για τις διακοπές τους.

Ήδη το μεγάλο ρωσικό ομοσπονδιακό κανάλι “Channel 1 TV” έχει αρχίσει να προβάλλει ένα αφιέρωμα στη χώρα μας, στο οποίο έχει εντάξει τη Θεσσαλονίκη και τις γύρω περιοχές (Βεργίνα, Χαλκιδική, Πιερία, Μετέωρα). Το προϊόν από τα γυρίσματα και τις εμπειρίες που αποκόμισαν οι απεσταλμένοι του καναλιού απευθύνεται σε 220 εκατομμύρια τηλεθεατές στη Ρωσία και τις χώρες της Κ.Α.Κ., μέσα από τη δημοφιλή εκπομπή “V gosti.ru”, στην κυριακάτικη τηλεοπτική prime time ζώνη. Επιπλέον, σχεδόν την ίδια χρονική περίοδο και συγκεκριμένα τους μήνες Απρίλιο και Μάιο πραγματοποιήθηκαν και δύο fam trips που οργανώθηκαν από τον ΕΟΤ και υποστηρίχθηκαν από την ΕΞΘ.

Το πρώτο αφορούσε τέσσερις τουριστικούς πράκτορες, εκπροσώπους του TEZ TOUR, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν μέσα στην πόλη και να γνωρίσουν από κοντά τις ομορφιές της, ενώ στο δεύτερο συμμετείχαν δύο εκπρόσωποι του Coral Travel, οι οποίοι μάλιστα επισκέφθηκαν και γειτονικές περιοχές.

Επιπλέον, στα τέλη Ιουνίου και πάντα στο πλαίσιο του έτους Ρωσίας, τρεις Ρώσοι bloggers ταξίδεψαν στη Θεσσαλονίκη για να μάθουν περισσότερα για τον προορισμό, καθώς είχαν ήδη μια προηγούμενη εμπειρία από παλαιότερη επίσκεψή τους στην πόλη, ώστε να την προτείνουν ακόμα πιο ολοκληρωμένα για διακοπές, στους χιλιάδες διαδικτυακούς φίλους τους.