Στην 31η τουριστική έκθεση του Λονδίνου World Travel Market συμμετείχε ο Δήμος Κέρκυρας, με το αυτόνομο περίπτερο της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, με επικεφαλής της αντιπροσωπείας το Δήμαρχο Κέρκυρας Κώστα Νικολούζο. Ο Δήμαρχος μετέβη στη βρετανική πρωτεύουσα για να παρακολουθήσει τις εργασίες της έκθεσης και να στηρίξει την παρουσία της Κέρκυρας στην αγγλική αγορά που παραδοσιακά αποτελεί την κύρια δεξαμενή άντλησης επισκεπτών για την περιοχή .
Τα μηνύματα από τη βρετανική αγορά είναι θετικά για τον ελληνικό τουρισμό, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις των μεγάλων tour operators, ενώ οι προκρατήσεις [earlybookings] για την Κέρκυρα κινούνται σε πολύ ικανοποιητικά επίπεδα, παρουσιάζοντας αυξητικές τάσεις για την ερχόμενη τουριστική περίοδο.
Ο Δήμαρχος Κέρκυρας, σε συνεργασία με τον Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, Σπύρο Γαλιατσάτο, ο οποίος είχε δρομολογήσει προγραμματισμένες συναντήσεις με επίσημα δημοσιογραφικά δίκτυα και Μ.Μ.Ε. του εξωτερικού, παραχώρησε συνεντεύξεις τύπου σε διαπιστευμένους δημοσιογράφους του τουριστικού ρεπορτάζ, όπου και παρουσίασε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Κέρκυρας ως τουριστικός προορισμός.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στις διαχρονικές σχέσεις φιλίας που συνδέουν την Κέρκυρα με τη βρετανική αγορά, δηλώνοντας χαρακτηριστικά ότι η Κέρκυρα είναι ένας προορισμός με έντονο πολυπολιτισμικό χαρακτήρα, εξαιρετικό φυσικό περιβάλλον, υψηλή γαστρονομική κουλτούρα και πολυάριθμες επιλογές για κάθε επισκέπτη.
Οι συνεντεύξεις δόθηκαν σε επιλεγμένα μέσα ενημέρωσης που ειδικεύονται στην προώθηση προορισμών όπως το: National Geographic Traveler, Family Traveler, Lonely Planet, Captivate Digital Media [travelbloggers], Wanderlust, Life Beyond Borders, Food&Travelκαθώς και στο δορυφορικό κανάλι Mega Cosmosόπου προβάλλεται σε ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία.
Στο πλαίσιο αυτό, ανακοίνωσε την υποψηφιότητα της Κέρκυρας για τη διεκδίκηση του τίτλου «Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης 2021», αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι διαθέτει όλα τα στοιχεία επιλογής ως Πολιτιστική Πρωτεύουσα, με πολλαπλά οφέλη τόσο στην ενίσχυση της εικόνας της στη διεθνή τουριστική αγορά όσο και στη βιώσιμη ανάπτυξη του προορισμού στους επιμέρους τομείς.
Το Mega Cosmos επίσης, κάλυψε τη γαστρονομική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 3 Νοεμβρίου στο περίπτερο της ΠΙΝ, στην οποία προσκλήθηκαν food bloggers, γευσιγνώστες και δημοσιογράφοι του γαστρονομικού τουρισμού, προσελκύοντας το ενδιαφέρον πλήθους επισκεπτών και τουριστικών πρακτόρων.
Επίσης, ο κ. Νικολούζος είχε συναντήσεις με υψηλόβαθμα στελέχη αεροπορικών εταιρειών [lowcostcarriers], όπου και παρουσίασε τις προοπτικές ανάπτυξης της Κέρκυρας, καθώς και με εκπροσώπους μεγάλων travel agents όπου και διερευνήθηκαν οι δυνατότητες συνεργασίας καθώς και ανάπτυξης συνεργειών με στόχο την περαιτέρω προώθηση της Κέρκυρας στην διεθνή τουριστική αγορά.
Τη συμμετοχή της Κέρκυρας στη World Travel Market στήριξαν, με την παρουσία τους, ο Σύνδεσμος Ταξιδιωτικών Πρακτόρων (με τον πρόεδρο Δημήτρη Διαβάτη και μέλη του) και η Ένωση Ξενοδοχείων (με τον αντιπρόεδρο Χαράλαμπο Βούλγαρη).