
Οι διαδικτυακές διασκέψεις, το Instagram, το Facebook,το WhatsApp & Co αντικαθιστούν τις προσωπικές συνομιλίες και έχουν γίνει όλο και πιο δημοφιλείς από την έναρξη της κρίσης.
Οι συνεργασίες ταξιδιωτικών πρακτορείων RTK, Best Reisen, Schmetterling International και TSS είναι πεπεισμένες ότι αυτή η εξέλιξη θα οδηγήσει τα πρακτορεία στην ψηφιοποίηση.
Τα κοινωνικά μέσα αυξάνονται
Τα ταξιδιωτικά γραφεία χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τα κοινωνικά δίκτυα όπως το Instagram και το Facebook ως μέσο επικοινωνίας. Από την αρχή της κρίσης, τα γραφεία ενημέρωναν έτσι τους πελάτες τους για τους νέους ταξιδιωτικούς προορισμούς, καθώς και τους όρους κράτησης και ακύρωσης. Συγκεκριμένα, τα γραφεία που διαθέτουν ήδη έναν τρέχοντα ιστότοπο με επιλογές κράτησης και στέλνουν προσφορές ψηφιακά είναι ήδη συνδεδεμένα με τους πελάτες τους μέσω Facebook και WhatsApp.
Είναι επομένως εύκολο για αυτές τις εταιρείες να παρέχουν στους πελάτες πληροφορίες ακόμη και σε περιόδους κρίσης. “Άρα τίποτα δεν αλλάζει για τους πελάτες: ένα πλεονέκτημα για το ταξιδιωτικό γραφείο”, λέει η Άνυα Μίλλερ-Έκερτ, διευθύνoυσα σύμβουλος της Schmetterling International. Τα ταξιδιωτικά γραφεία που βασίζονταν πάντα σε ψηφιακά κανάλια έχουν ένα σαφές πλεονέκτημα.
“Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μέσα επικοινωνίας με έναν απλό τρόπο χωρίς να αντιμετωπίσετε μια μεγάλη πρόκληση”, λέει ο Διευθύνων Σύμβουλος της TSS Μάνουελ Μολίνα. Είναι πεπεισμένος ότι “τα σύντομα, γρήγορα κανάλια επικοινωνίας θα συνεχίσουν να δημιουργούνται και να ενοποιούνται μέσω της κρίσης”. “Εάν χρησιμοποιούμε την ψηφιοποίηση αποτελεσματικά στο ταξιδιωτικό γραφείο, αυτό μπορεί να ελευθερώσει περισσότερο χρόνο για άλλες διαδικασίες”, λέει ο κ. Μολίνα.