
Μια πρόσφατη Έρευνα Επιπτώσεων Επιχειρήσεων από το The Advantage Travel Partnership, τη μεγαλύτερη κοινοπραξία ανεξάρτητων ταξιδιωτικών πρακτόρων της Βρετανίας, αποκάλυψε τις τελευταίες τάσεις κρατήσεων για επαγγελματικά ταξίδια που βλέπουν τα μέλη καθώς ο τομέας των εταιρικών ταξιδιών συνεχίζει να ανακάμπτει το 2023.
Το 48% των μελών επαγγελματικών ταξιδιών της The Advantage Travel Partnership που ερωτήθηκαν ανέφεραν ότι είδαν μια αύξηση στις προσεγγίσεις από πελάτες που είχαν εργαστεί στο παρελθόν ανεξάρτητα.
Αυτό συνεχίζει την τάση που παρατηρήθηκε το 2022, καθώς προηγουμένως «μη διαχειριζόμενες» εταιρικές ταξιδιωτικές ομάδες αναζητούν τη βοήθεια και τις επαγγελματικές γνώσεις ενός TMC καθώς τα ταξίδια γίνονται όλο και πιο περίπλοκα, διαταραγμένα και δυνητικά δύσκολα.
Πάνω από τα μισά μέλη που βλέπουν αύξηση στις προσεγγίσεις είπαν ότι ο λόγος που οι εταιρείες επέλεξαν την υποστήριξη ενός TMC είναι να προετοιμαστούν για την πιθανή διακοπή των ταξιδιών που προκαλούνται από καθυστερημένες αλλαγές και ακυρώσεις. Τα TMC είναι επίσης σε θέση να παρέχουν καθοδήγηση σε βασικά ταξιδιωτικά ζητήματα, όπως η ευημερία των ταξιδιωτών, η βιωσιμότητα και άλλα.
Τα Advantage μέλη παράγουν πάνω από 3 δισεκατομμύρια £ (περίπου 3,71 δισεκατομμύρια USD) σε επαγγελματικά ταξίδια ετησίως και 35 μέλη συμμετέχουν στις 50 κορυφαίες εταιρείες διαχείρισης ταξιδιών (TMC) του Ηνωμένου Βασιλείου.
Ένα στα τρία μέλη του Advantage για επαγγελματικά ταξίδια που συμμετείχαν στην έρευνα έχει δει επίσης αύξηση στη διάρκεια των επαγγελματικών ταξιδιών, καθώς η υβριδική λειτουργία συνεχίζεται και πολλές εταιρείες εισάγουν πολιτικές «εργασίας από οπουδήποτε» για να επιτρέψουν στους ταξιδιώτες να παραμείνουν σε έναν προορισμό για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Περισσότερα μέλη παρέχουν επίσης πλέον τόσο επαγγελματικές όσο και ταξιδιωτικές υπηρεσίες αναψυχής σε πελάτες, καθώς περισσότεροι ανεξάρτητοι επαγγελματίες ταξιδιώτες θέλουν τη σιγουριά και την εμπιστοσύνη της κράτησης με έναν ειδικό.
Ο Guy Snelgar, διευθυντής παγκόσμιων επαγγελματικών ταξιδιών της The Advantage Travel Partnership, δήλωσε: «Βλέπουμε αύξηση των μελών και στις δύο πλευρές του κλάδου που προσφέρουν τόσο επαγγελματικές όσο και ταξιδιωτικές υπηρεσίες αναψυχής. Οι ταξιδιώτες αναζητούν τη σιγουριά και τη σιγουριά της κράτησης με έναν ειδικό τον οποίο εμπιστεύονται, που τους γνωρίζει και τους κατανοεί και θα τους φροντίσει εάν και όταν διαταραχθούν τα ταξιδιωτικά σχέδια, κάτι που συμβαίνει πιο τακτικά, ιδιαίτερα με τις πρόσφατες απεργίες, τη διακοπή του αεροδρομίου και ακυρώσεις».
«Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες που έλαβαν σημαντική βοήθεια κατά τη διάρκεια της πανδημίας από το TMC τους, είτε επιστρέφουν από τον αποκλεισμό στο εξωτερικό είτε αντιμετωπίζουν τις επιπλοκές των απαιτήσεων εμβολίου ή καραντίνας, έχουν δημιουργήσει ισχυρές συνδέσεις με τους TMC και μεμονωμένους ταξιδιωτικούς πράκτορες που τους υποστήριξαν. Ως αποτέλεσμα, οι ταξιδιώτες στρέφονται όλο και περισσότερο στους έμπιστους ειδικούς τους για να ρωτήσουν για τα ταξίδια αναψυχής και τις οικογενειακές διακοπές τους. Από την άλλη πλευρά, βλέπουμε επίσης αρκετούς επαγγελματίες ταξιδιώτες να κάνουν πλέον κράτηση εταιρικών ταξιδιωτικών πακέτων με τον ανεξάρτητο τοπικό τους πράκτορα, έχοντας προηγουμένως δημιουργήσει σχέσεις μέσω κρατήσεων για προσωπικές διακοπές».