Oι πολυτελείς εμπειρίες διαμονής για τις οποίες είναι γνωστά τα δημοφιλή ξενοδοχεία δεν αντικατοπτρίζονται στις ιστοσελίδες τους.

Αυτό είναι το συμπέρασμα έκθεσης της εταιρείας Equator με τίτλο «Οι πολυτελείς ιστοσελίδες ξενοδοχείων προσφέρουν πολυτελείς εμπειρίες;».
Οπως διαπιστώθηκε στην μελέτη επτά εκ των κορυφαίων ξενοδοχείων πολυτελείας στον κόσμο, υπάρχουν σημαντικά κενά στις ψηφιακές εμπειρίες που προσφέρουν τα ξενοδοχεία στους επισκέπτες τους.
Μια ματιά στις παγκόσμιες τάσεις αναζήτησης για τα κορυφαία ξενοδοχεία πολυτελείας στον κόσμο δείχνει μια μείωση των όρων αναζήτησης ενός ξενοδοχειακού brand, αποδεικνύοντας ότι η εμπιστοσύνη στο σήμα μπορεί να μην είναι τόσο δυνατή όσο ήταν κάποτε.

Διαφοροποιηθείτε ψηφιακά

Η ψηφιακή διαφοροποίηση είναι ζωτικής σημασίας για να ξεχωρίζει και να προσελκύει ένα ξενοδοχείο άμεσες κρατήσεις, αναφέρεται χαρακτηριστικά στην μελέτη.
Στην έκθεση αναλύονται τα websites των αλυσίδων ξενοδοχείων The Four Seasons, InterContinental, JW Marriott, Luxury Collection, Park Hyatt, Ritz-Carlton και Sofitel, εστιάζοντας στην εξατομίκευση, το περιεχόμενο και τη διαδικασία κρατήσεων.
Η έκθεση διαπίστωσε ότι κανένας από τους ιστότοπους που αξιολογήθηκε δεν χρησιμοποίησε τα chatbots της τεχνητής νοημοσύνης, παρά την αύξηση της δημοτικότητας τους τα τελευταία χρόνια.
Εξετάσθηκε επίσης η χρήση του περιεχομένου μεγάλου μεγέθους καθώς και η χρήση του βίντεο.

Η InterContinental, ξεχωρίζει

Νικήτρια αναδείχθηκε η αλυσίδα ξενοδοχείων InterContinental, χάρη στη σειρά ‘Fascination’ που προσκαλεί τους επισκέπτες να βιώσουν το τι σημαίνει να ζουν το ‘InterContinental Life’ μέσα από καλά κατασκευασμένα βίντεο, άρθρα και συνεργασίες με bloggers.
Η προσέγγιση επίσης των Four Seasons εγκωμιάστηκε, με το site να περιλαμβάνει δεκάδες ταξιδιωτικούς οδηγούς χρησιμοποιώντας υψηλής ποιότητας φωτογραφίες και βίντεο.
Επισημαίνεται ακόμα ότι η μεγάλη σημασία του αυθεντικού περιεχομένου που ενσωματώνεται αποτελεσματικά στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου.
Σύμφωνα με την έκθεση, η φωνητική αναζήτηση προβλέπεται να αντιπροσωπεύει το 50% των αναζητήσεων στο διαδίκτυο μέχρι το 2020 και τα high-end hotels πρέπει πάντα να εξετάζουν το κοινό τους κατά τη δημιουργία περιεχομένου.

Πως μπερδεύονται οι χρήστες στην κράτηση

Η συνοχή και η απλότητα της διαδικασίας κράτησης ήταν ένα άλλο πρόβλημα που αντιμετώπισαν πολλά εμπορικά σήματα.
Οι κοινές μηχανές κρατήσεων με ευρύτερες ομάδες ξενοδοχείων οδηγούν σε σύγχυση τους χρήστες.
Για παράδειγμα, συμπληρώνοντας μια κράτηση για τον Ritz Carlton ωθεί τους χρήστες στην τοποθεσία των Marriott.
Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε σύγχυση και απώλεια άμεσων κρατήσεων.