Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η Accor ξεκινά διαπραγματεύσεις για την πώληση μεριδίου 10,8% της lifestyle εταιρείας φιλοξενίας Ennismore σε κοινοπραξία επενδυτών στο Κατάρ με χρηματοδότηση από την Qatar First Bank.
Η συναλλαγή καταδεικνύει την ελκυστικότητα της Ennismore, όπου η RevPAR ξεπερνά ήδη σημαντικά τους αριθμούς του 2019.
Η Ennismore, είναι μία κοινοπραξία μεταξύ της Accor (η οποία κατέχει την πλειοψηφία των μετοχών) & του Sharan Pasricha που ανακοινώθηκε τον Οκτώβριο του 2021.
Σε λιγότερο από ένα χρόνο, η Ennismore σημείωσε υψηλή απόδοση ανάπτυξης ανοίγοντας ένα νέο ξενοδοχείο κάθε 2 εβδομάδες, επεκτείνοντας τη συλλογή επωνυμιών της σε νέες περιοχές, λανσάροντας εμβληματικά ακίνητα SLS & 25hours στο Ντουμπάι, με το F&B να οδηγεί το 50% των εσόδων που ξεπερνούν τα νούμερα του 2019 και με δεσμευμένο αγωγό άνω των 100 ξενοδοχείων, με περισσότερα από 60 νέα έργα που υπογράφηκαν το 2021.
Η συναλλαγή αντικατοπτρίζει επίσης τη συνεχιζόμενη στρατηγική απλούστευσης της Accor, η οποία συνδυάζει τον τρόπο ζωής και τις δραστηριότητες αναψυχής της σε μια ενιαία αποκλειστική οντότητα.
Η Ennismore θα αποτελείται πλέον από περισσότερα από 130 ξενοδοχεία σε 40 χώρες, με πάνω από 275 χώρους F&B.
Σήμερα λειτουργεί μια μοναδική συλλογή κορυφαίων παγκοσμίως επωνυμιών lifestyle, συμπεριλαμβανομένων των 21c Museum Hotel, 25hours Hotels, Delano, Gleneagles, Hyde, JO&JOE, Mama Shelter, Mondrian, Morgans Originals, SLS, SO/, The Hoxton, TRIBE και Working From.
«Μέσα σε λίγα χρόνια, η Accor μαζί με τους Sharan Pasricha, Fettah Tamince και Laurent de Gourcuff, τους τρεις ταλαντούχους ιδρυτές των Ennismore, Rixos και Paris Society, έχουν δημιουργήσει μια δύναμη παγκόσμιων επωνυμιών lifestyle που υποστηρίζεται από αφοσιωμένους επιχειρηματίες και ταλαντούχες ομάδες, υπογραμμίζει ο Sebastien Bazin, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Accor.
Το να τα συγκεντρώσουμε και να ενώσουμε τις δυνάμεις μας με τους εταίρους μας από το Κατάρ θα ξεκλειδώσουν περαιτέρω την αξία της Ennismore και θα το ανεβάσουν στο επόμενο επίπεδο.
Αυτή είναι μια αναγνώριση της δύναμης του χαρτοφυλακίου επωνυμιών lifestyle της Ennismore και του μοναδικού επιχειρηματικού της μοντέλου που βασίζεται στη συνεχή καινοτομία, την υψηλότερη ποιότητα, την αίσθηση του σκοπού και τη σταθερή ανάπτυξη».