Στο πλαίσιο της πολιτικής της για την αειφόρο ανάπτυξη, η Air France έχει θέσει ως στόχο να μειώσει κατά το ήμισυ τις εκπομπές CO2 ανά χιλιόμετρο επιβάτη έως το 2030.

Για να το επιτύχει αυτό, η αεροπορική εταιρεία κάνει ό, τι μπορεί για να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα σε κάθε στάδιο της αλυσίδας αξίας της, τόσο στο έδαφος όσο και στο αεροσκάφος.

Για αρκετά χρόνια, η Air France έχει δεσμευτεί να χρησιμοποιεί ηλεκτρικό εξοπλισμό ράμπας. Και στις 3 Σεπτεμβρίου 2020 δοκίμασε το χειρισμό ράμπας μιας πτήσης Παρίσι-Δελχί . Χρησιμοποιώντας όλους τους ηλεκτρικούς κινητήρες που παράγονται από τη γαλλική εκκίνηση CARWATT και την TLD.

Τμήματα από αυτόν τον εξοπλισμό είναι πιστοποιημένα από το Solar Impulse Foundation – του οποίου η Air France είναι συνεργάτης – για την οικολογική και οικονομική του αξία.

Ο εξοπλισμός που χρησιμοποιήθηκε

  • Για την παροχή αέρα του αεροσκάφους: ένα κλιματιστικό Lebrun TLD
  • Για τη μεταφορά αποσκευών από το τερματικό στο αεροσκάφος, ένα τρακτέρ Charlatte
  • Για φόρτωση αποσκευών: μια μεταφορική ταινία CARWATT
  • Για φόρτωση, φορτωτής TLD ευρείας ατράκτου TLD

Η υποστήριξη της καινοτομίας και η κινητοποίηση της για την ανάπτυξη οικονομικά και οικολογικά βιώσιμων λύσεων είναι μία από τις σημαντικότερες προτεραιότητες της πολιτικής αειφόρου ανάπτυξης της Air France.

Η αεροπορική εταιρεία υποστηρίζει την ανάπτυξη καινοτόμων αεροσκαφών που προσφέρουν εναλλακτικές λύσεις στη χρήση ορυκτών καυσίμων.

Η συνεργασία μεταξύ Air France και CARWATT, που ξεκίνησε το 2017, συνδυάζει την ηλεκτροδότηση και την κυκλική οικονομία, με τη μετατροπή παλαιών θερμοκίνητων καρουζέλ αποσκευών σε ηλεκτρικά καρουζέλ με μπαταρίες Li-Ion δεύτερης διάρκειας.

Η TLD, προμηθευτής και μακροχρόνιος συνεργάτης της Air France, χρησιμοποιεί τον κόμβο Air France στο Παρίσι-Charles de Gaulle ως σημείο δοκιμής για την ανάπτυξη των κινητήρων της.

Μέχρι το τέλος του 2020, σχεδόν το 60% του στόλου του εξοπλισμού ράμπας που χρησιμοποιείται από την Air France σε αεροδρόμια όπου η αεροπορική εταιρεία λειτουργεί τον δικό της εξοπλισμό (σταθμοί Paris-Charles de Gaulle, Paris-Orly και Air France στην ηπειρωτική Γαλλία) θα είναι ηλεκτρικός .

Αυτός ο ρυθμός θα αυξηθεί σε 90% το 2025. Καθιστώντας δυνατή την εξοικονόμηση 10.000 τόνων εκπομπών CO2 κάθε χρόνο.

Μέχρι το 2030, η Air France στοχεύει να κάνει τις επίγειες επιχειρήσεις άνθρακα ουδέτερες.

Η πτήση Παρίσι-Δελχί στις 3 Σεπτεμβρίου 2020 πραγματοποιήθηκε από ένα Air France Airbus A350, ένα αεροσκάφος τελευταίας γενιάς.

Που καταναλώνει 25% λιγότερα καύσιμα από τα αντίστοιχα αεροσκάφη της προηγούμενης γενιάς, χάρη στην ενσωμάτωση ελαφρύτερων υλικών, σύνθετων υλικών και τιτανίου. Το αποτύπωμα θορύβου μειώνεται επίσης κατά 40%.

Οι δεσμεύσεις της Air France για αειφόρο ανάπτυξη καλύπτουν επίσης την ανανέωση του στόλου, την οικολογική πιλοτική, την ανακύκλωση, την αντιστάθμιση των εκπομπών CO2, τη χρήση βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων και την έρευνα.