Όπως έγινε γνωστό, η Boeing έχασε παραγγελίες για άλλα 108 αεροσκάφη 737 Max μέσα στον Απρίλιο.

Μεταξύ άλλων, η εταιρεία χρηματοδοτικής μίσθωσης Gecas, η οποία ανήκει στον όμιλο General Electric, μείωσε τις παραγγελίες της, όπως προκύπτει από τα δεδομένα της Boeing.

Για πρώτη φορά εδώ και χρόνια, ο Αμερικανός ανταγωνιστής Airbus, έχει παραγγελίες για συνολικά λιγότερα από 5.000 αεροσκάφη διαφόρων τύπων.

Παραγγελίες για 150 μηχανήματα του 737 Max ακυρώθηκαν ήδη τον Μάρτιο.

Το μοντέλο υπήρξε από καιρό μπεστ σέλερ για την Boeing – αλλά μετά από δύο συντριβές με 346 θανάτους, όλα τα αεροσκάφη Max παγκοσμίως έπαψαν να πετούν.

Σύμφωνα με τα ευρήματα των ερευνητών ατυχημάτων, ένα σύστημα βοήθειας που υποτίθεται ότι θα βοηθούσε τους πιλότους να ελέγχουν το μηχάνημα σε ορισμένες περιπτώσεις οδήγησαν σε καταστροφές λόγω ελαττωματικών δεδομένων αισθητήρα.

Όταν ελέγχθηκε το μοντέλο, άλλα προβλήματα εμφανίστηκαν επίσης στο λογισμικό, μεταξύ άλλων. Δεν είναι ακόμη σαφές πότε το 737 Max μπορεί να πετάξει ξανά.