Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Booking.com, ξεκινά μια νέα διαφημιστική καμπάνια για να δείξει ότι μπορείτε να “κλείσετε με όποιον θέλετε να είστε” στις διακοπές σας.

Η καμπάνια, στην οποία συμμετέχει η βραβευμένη Αμερικανίδα ηθοποιός, παραγωγός και συγγραφέας Tina Fey, σηματοδοτεί τη συνέχεια της επιτυχημένης προώθησης της Booking.yeah, η οποία θα κάνει το ντεμπούτο της ζωντανά κατά τη διάρκεια του “μεγάλου παιχνιδιού” στις 11 Φεβρουαρίου.

Εστιάζει στην εξελισσόμενη επιθυμία των ταξιδιωτών να εξερευνήσουν τις διαφορετικές προσωπικότητες μέσα τους και να επιλέξουν ποιοι θέλουν να είναι κάθε φορά που ταξιδεύουν, ενθαρρύνοντας τους να ανακαλύψουν τα εκατομμύρια μέρη διαμονής που προσφέρει η Booking.com, με το πάτημα ενός κουμπιού.

Κωμικές σκηνές από τους ηθοποιούς και εικόνες Glenn Close, Jane Krakowski και Jack McBrayer βοηθούν στην παρουσίαση της ποικιλίας των ακινήτων στην Booking.com, από ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια διακοπών μέχρι μοναδικά καταλύματα και πολλά άλλα.
Τονίζεται επίσης η χαρά της κράτησης που εκτείνεται πέρα από την επιλογή ενός τόπου, με τους ταξιδιώτες να φαντάζονται το πρόσωπο που θα μπορούσαν να γίνουν μόλις φτάσουν στον προορισμό.

 

Οι Αμερικανοί αισθάνονται τη δύναμη να γίνουν τα αστέρια της ζωής τους όταν ταξιδεύουν το 2024, με το 64% έχει περισσότερη ενέργεια όταν είναι στις διακοπές παρά όταν βρίσκονται στο σπίτι, ενώ το 50% δηλώνει ότι έχει ένα ταξιδιωτικό alter-ego.

Με την τεράστια γκάμα ταξιδιωτικών δυνατοτήτων και θέσεων διαμονής της Booking.com -από κομψά ξενοδοχεία στην πόλη και παραλιακά σπίτια, σε καμπίνες και δεντρόσπιτα, σε διαμερίσματα, μικροσκοπικά σπίτια και πολλά άλλα- οι ταξιδιώτες μπορούν να αγκαλιάσουν μια νέα προσωπικότητα κάθε φορά που κάνουν κράτηση για μια νέα περιπέτεια για τους απόλυτη εμπειρία Booking.yeah.