
Η Carnival Cruise Line κυκλοφόρησε μια εργαλειοθήκη cruise credit (FCC) για να βοηθήσει τους ταξιδιωτικούς πράκτορες να υποστηρίξουν πελάτες και μελλοντικές κρατήσεις.
Όπως ανακοίνωσε η γραμμή κρουαζιέρας, “με πολλούς επισκέπτες να επιλέγουν FCC σε ακυρωμένα δρομολόγια, αυτά αντιπροσωπεύουν μια τεράστια ευκαιρία για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες να αναπτύξουν την επιχείρησή τους.
Καθώς οι πελάτες τους έχουν ήδη εκφράσει ενδιαφέρον για κράτηση της επόμενης κρουαζιέρας τους και έχουν δεσμεύσει χρήματα για αυτό το επόμενο κράτηση.”
Τι θα περιέχει η εργαλειοθήκη
Η εργαλειοθήκη είναι διαθέσιμη σε μια ειδική σελίδα στο GoCCL.com και περιλαμβάνει μια ποικιλία πόρων για να βοηθήσει τους πράκτορες, όπως:
- Εργαλείο αναφοράς για να βοηθήσει τις εταιρείες να σημειώσουν και να παρακολουθήσουν τις εκκρεμείς FCC.
- Πρόγραμμα επικοινωνίας για να βοηθήσει τους ταξιδιωτικούς πράκτορες να οργανώσουν την παρακολούθηση πελατών.
- Εύκολα στη χρήση πρότυπα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επιστολές και τηλεφωνικές κλήσεις που εστιάζουν στην FCC.
- Εργαλεία εξατομίκευσης για πράκτορες για την προσαρμογή μηνυμάτων με βάση τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των πελατών.
Η εργαλειοθήκη συνοδεύεται από ένα βίντεο από τους υπεύθυνους ανάπτυξης επιχειρήσεων της Carnival. Που μοιράζονται συμβουλές πώλησης και μάρκετινγκ για τους πράκτορες που χρησιμοποιούν FCC για να βοηθήσουν τους πελάτες τους σε μελλοντικές κρατήσεις.
Η γραμμή υποστηρίζει επίσης πράκτορες με μια νέα διαδικτυακή πιστοποίηση οκτώ μερών. Που στόχο έχει να τους βοηθήσει να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους στις πωλήσεις.
Αφού οι πράκτορες ολοκληρώσουν τις οκτώ συνεδρίες και ένα σύντομο κουίζ, θα λάβουν μια πιστοποίηση υπογεγραμμένη από τον ανώτερο αντιπρόεδρο της Carnival Αδόλφο Πέραζ και ένα επίσημο λογότυπο που μπορούν να χρησιμοποιήσουν στον δικό τους ιστότοπο.