Σύνταξη: tourismtodya.gr

H Marriott International ανακοίνωσε σήμερα τα σχέδια της να επεκτείνει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο της σε όλη την Ασία-Ειρηνικό. Στόχος της είναι να ανοίξει το 1000ο ακίνητο της στην περιοχή στα τέλη του 2022.

Η εταιρεία αναμένει να ανοίξει σχεδόν 100 ακίνητα στην περιοχή Αυτή την χρονιά.

Με όραμα να προσφέρει εξαιρετικές και ξεχωριστές ταξιδιωτικές εμπειρίες, η Marriott δεσμεύεται για τα οφέλη του καλού ταξιδιού στους επισκέπτες, τους ιδιοκτήτες και τις κοινότητες της σε Ασία-Ειρηνικό.

«Είμαι πολύ ευχαριστημένος με τα αναπτυξιακά μας αποτελέσματα το 2021 στην Ασία-Ειρηνικό, δήλωσε ο Craig S. Smith πρόεδρος του Ομίλου Marriott International.

Έχουμε συνεργαστεί στενά με τους ιδιοκτήτες μας τα τελευταία δύο χρόνια για να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις που έφερε η πανδημία, να προσαρμοστούμε γρήγορα και να αναπτυχθούμε.

Πέρυσι στην Ασία-Ειρηνικό, υπογράψαμε δύο νέες συμφωνίες ανάπτυξης την εβδομάδα κατά μέσο όρο, με συμφωνίες σε 13 διαφορετικές αγορές σε όλη την περιοχή.

Φέτος, αναμένουμε να συνεχίσουμε να αυξάνουμε τη ζήτηση και την ανάπτυξη, κάτι που είναι απόδειξη για τις ταλαντούχες ομάδες μας που δεσμεύονται για λειτουργική αριστεία και τις σχέσεις με τους πελάτες που έχουμε το προνόμιο να εξυπηρετούμε».

Η ζήτηση για διακοπές πολυτελείας συνεχίζει να αυξάνεται στην ευρύτερη Κίνα

Σύμφωνα με έρευνα της ILTM Asia Pacific, ο εύπορος πληθυσμός της Μεγάλης Κίνας συμβάλλει στο ήμισυ των συνολικών δαπανών της Ασίας-Ειρηνικού για αεροπορικά εισιτήρια και διαμονή.

Οι εύποροι ταξιδιώτες στην ευρύτερη Κίνα συνεχίζουν να αναζητούν πολυτελή ταξίδια σε νέους και αναδυόμενους προορισμούς.

Η Ritz-Carlton Reserve αναμένει να επεκτείνει το εξαιρετικά επιμελημένο χαρτοφυλάκιο της στην ευρύτερη Κίνα, κάνοντας το ντεμπούτο της στην πρώτη σπάνια περιουσία στην ιστορική κοιλάδα Jiuzhaigou αργότερα φέτος.

Πρόσθετα αναμενόμενα πολυτελή εγκαίνια το 2022 περιλαμβάνουν το JW Marriott Hotel Changsha και το W Macau – Studio City.

Η ζήτηση αναψυχής ανοίγει τον δρόμο για την ανάκαμψη των ταξιδιών

Το 2022, καθώς η ζήτηση αναψυχής συνεχίζει να ξεπερνά τα επαγγελματικά ταξίδια, η Marriott είναι έτοιμη να ενισχύσει την παρουσία της σε διάφορους προορισμούς αναψυχής.

Στη Νότια Κορέα, η εταιρεία αναμένει να φέρει το εμπορικό σήμα JW Marriott στο Jeju με το άνοιγμα του JW Marriott Jeju Resort & Spa τον Μάιο του 2022.

Το αναμενόμενο άνοιγμα του W Sydney στα τέλη του 2022 θα σηματοδοτήσει το τρίτο ξενοδοχείο W στην Αυστραλία.

Με την ευεξία και την ευεξία να παραμένουν συνεχής προτεραιότητα για πολλούς ταξιδιώτες, η κορυφαία μάρκα ευεξίας της εταιρείας, Westin Hotels & Resorts , αναμένεται να γιορτάσει δύο νέα ντεμπούτα στη Yokohama και το Cam Ranh το 2022.

Το επιλεγμένο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών της Marriott δίνει ώθηση στην ανάπτυξη, παρέχοντας μια ευρεία γκάμα ανέσεων και προσφορών σε καθιερωμένες μάρκες όπως το Courtyard by Marriott, το Fairfield by Marriott, το Four Points by Sheraton, το AC Hotels και το Moxy Hotels.

Στην ευρύτερη Κίνα, τα εγκαίνια επιλεγμένων ξενοδοχείων υπηρεσιών θα διευρύνουν περαιτέρω τις ταξιδιωτικές επιλογές των καταναλωτών, φέρνοντας στους επισκέπτες ποικίλες εμπειρίες σε αναδυόμενους κινεζικούς προορισμούς.

Η Four Points by Sheraton αναμένει να συνεχίσει την ανάπτυξή της με πέντε προγραμματισμένα εγκαίνια καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, ενώ η Moxy Hotels αναμένει να συνεχίσει να μοιράζεται το παιχνιδιάρικο πνεύμα της σε προορισμούς όπως το Suzhou και το Xi’an.

Εκτός της ευρύτερης Κίνας, η εταιρεία αναμένει να κάνει το ντεμπούτο της με την επωνυμία AC Hotels στην Κορέα με το AC Hotel Seoul Gangnam και στην Αυστραλία με το AC Hotel Melbourne Southbank.

Στην Ιαπωνία, η Fairfield by Marriott αναμένει να συνεχίσει να ενισχύει την παρουσία της με έξι νέα ακίνητα που προγραμματίζονται να ανοίξουν σε όλη τη Nara, το Hokkaido και το Hyogo κατά μήκος των οδικών σταθμών «Michi-no-Eki» με στόχο να αναζωογονήσουν τα τοπικά αξιοθέατα της χώρας και τους καλά κρυμμένους αγροτικούς προορισμούς.

Δείτε το βίντεο με τα σημαντικότερα ανοίγματα της Marriott International το 2022 σε Ασία-Ειρηνικό