Για έκτη συνεχή χρονιά η Ryanair κατατάχθηκε τελευταία στη λίστα προτίμησης των επιβατών.
Η σχετική έρευνα του περιοδικού “Which?” ζήτησε από 4.000 μέλη του κοινού να αξιολογήσουν τις υπηρεσίες 100 γνωστών εμπορικών εταιρειών σχετικά με την εξυπηρέτηση των πελατών, τις γνώσεις και το πόσο βοηθητικές ήταν προς τους πελάτες.
Η Ryanair σημείωσε 45% στη συνολική εξυπηρέτηση πελατών και βαθμολογήθηκε με ένα αστέρι και στις τρεις κατηγορίες.
Όταν ρωτήθηκε για το πόσο καλά η αεροπορική εταιρεία χειρίζεται τις καταγγελίες, το 50% των ερωτηθέντων της έδωσε τη χαμηλότερη δυνατή βαθμολογία.
Στον κατάλογο οι ερωτηθέντες είχαν την επιλογή, να επιλέξουν ανάμεσα σε 50 όρους για να περιγράψουν τις αεροπορικές εταιρείες.
Πολλοί επέλεξαν να περιγράψουν τη Ryanair ως “άπληστη”, “ύπουλη” και “αλαζονική”.
Η British Airways ήρθε 83η στον κατάλογο, με συνολική βαθμολογία εξυπηρέτησης πελατών 66%.
Η EasyJet ήταν η αεροπορική εταιρεία με τις υψηλότερες επιδόσεις, έρχεται στην 79η θέση, με συνολική βαθμολογία 68%.
Ο Harry Rose, συντάκτης του περιοδικού “Which? “, δήλωσε ότι οι επιχειρήσεις που «παρέκκλιναν από την αρχική πολιτική τους για να δώσουν προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση των πελατών ως βασικό μέρος της επιχείρησής τους» είναι αυτές που είχαν τα καλύτερα αποτελέσματα στην έρευνα.
Στους υπόλοιπους τομείς των ταξιδιών, η Jet2holidays αναδείχθηκε ως το καλύτερο τουριστικό πρακτορείο, με βαθμολογία 80% και έρχεται στην 16η θέση.
Ο Thomas Cook τοποθετείται 56ος με 73%, ακολουθούμενος από την TUI, η οποία κατέλαβε την 65η θέση με βαθμολογία εξυπηρέτησης πελατών 71%.
Το υψηλότερο brand στη λίστα ήταν η First Direct, ακολουθούμενη από την Lakeland και την M & S.