Η Southwest Airlines και η Amadeus ανακοίνωσαν την περασμένη εβδομάδα τη μετάβαση της αεροπορικής εταιρίας στο σύστημα εξυπηρέτησης επιβατών (PSS) της πλατφόρμας Altéa. Από εδώ και στο εξής όλες οι εσωτερικές και διεθνείς πτήσεις της Southwest, σε 101 αεροδρόμια σε εννέα χώρες σε όλο τον κόσμο θα εξυπηρετούνται από το σύστημα Altéa, παρέχοντας στην εταιρία μεγαλύτερη ευελιξία για τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και την ενίσχυση της απόδοσης των εσόδων της.
Για να επιτευχθεί αυτή η μετάβαση μια ομάδα περισσότερων από 1.500 ατόμων από την Southwest και την Amadeus συνεργάστηκε για σχεδόν τρία χρόνια για να ενσωματώσει τις πολλαπλές δυνατότητες του συστήματος κρατήσεων σε μία κοινή πλατφόρμα, κάτω από την ομπρέλα της σουίτας προϊόντων της Altéa. Το νέο σύστημα κρατήσεων προσφέρει μια σειρά χαρακτηριστικών που επιτρέπουν στην Southwest να βελτιστοποιήσει τον προγραμματισμό πτήσεων και να μειώνει το χρόνο των ανταποκρίσεων, καθώς επίσης και να διαχειρίζεται με μεγαλύτερη ευκολία το inventory μεταξύ ενός οποιοδήποτε σημείου και του προορισμού, να καθορίζει τη αξία των βοηθητικών υπηρεσιών και να αυτοματοποιεί τις επανεκδόσεις εισιτηρίων σε περιόδους αναστάτωσης, όπως σε περιπτώσεις ακραίων καιρικών συνθηκών ή άλλων λειτουργικών προβλημάτων.
«Η μετάβαση σε ένα ενιαίο σύστημα κρατήσεων αποτελεί ορόσημο για τη Southwest και είναι η μεγαλύτερη τεχνολογική πρωτοβουλία που έχουμε αναλάβει στην ιστορία της εταιρείας μας. Θα ήθελα να συγχαρώ και να ευχαριστήσω τους χιλιάδες υπαλλήλους και συνεργάτες μας, που εργάστηκαν αδιάκοπα και με συνέπεια, επί σειρά ετών, για ολοκληρώσουμε αυτή τη μετάβαση», δήλωσε ο κ. Gary Kelly, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Southwest Airlines. «Η διεύρυνση της συνεργασίας μας με την Amadeus ανοίγει το δρόμο για ένα λαμπρό μέλλον, μέσα από νέα εργαλεία, που δίνουν τη δυνατότητα στους υπαλλήλους μας να προσφέρουν τις καλύτερες δυνατές ταξιδιωτικές υπηρεσίες παγκοσμίως».
Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η αεροπορική εταιρία ξεκίνησε να διαθέτει τις διεθνείς πτήσεις της μέσω του Altéa PSS από τον Ιούλιο του 2014. Στις 6 Δεκεμβρίου 2016, μέσω ενός ενιαίου συστήματος κράτησης θέσεων, η Southwest συνέχισε να ευθυγραμμίζει τις διαδικασίες της στη σουίτα Altéa, μεταφέροντας τις κρατήσεις πτήσεων από τις 8 Μαΐου 2017 κι έπειτα στο ενιαίο σύστημα κρατήσεων.
«Αυτή είναι μια συναρπαστική περίοδος για τη Southwest και η συνεργασία μας με την Amadeus θέτει τα θεμέλια και για το μέλλον», είπε ο κ. Randy Sloan, Ανώτατος Αντιπρόεδρος και CIO της Southwest Airlines.
«Η Southwest είναι η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία στις Ηνωμένες Πολιτείες και είμαστε ευτυχείς που μας εμπιστεύτηκε για την ανάπτυξη ενός τόσο σημαντικού τομέα της δραστηριότητάς της,» σχολίασε ο κ. Luis Maroto, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Amadeus. «Είμαστε υπερήφανοι για τη συνεργασία μας με αυτή την κορυφαία αεροπορική εταιρεία των ΗΠΑ, καθώς επίσης και για την δημιουργία καινοτόμων και εξατομικευμένων τεχνολογιών που βοηθούν τους συνεργάτες μας να προσαρμόζουν και να εξελίσσουν τις υπηρεσίες τους, ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των επιβατών».
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεχίζουμε τη συνεργασία μας με τη Southwest και θεωρούμε τη σχέση μας ως την απόδειξη του επιπέδου της τεχνολογίας και των ανθρώπων μας. Απόλυτη προτεραιότητα της ομάδας μας είναι να βοηθήσει τις αεροπορικές εταιρείες να γίνουν retailers επόμενης γενιάς,» είπε η κα Julia Sattel, Ανώτατη Αντιπρόεδρος του τμήματος αεροπορικών εταιρειών και μέλος της εκτελεστικής επιτροπής του Ομίλου της Amadeus.
Οι ομάδες και των δυο εταιρειών συνεχίζουν να εργάζονται παρασκηνιακά, αλλά και επί τόπου σε αρκετά σημεία στο δίκτυο της αεροπορικής εταιρείας για να υποστηρίξουν τη μετάβαση.