Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η TUI έχει «πολλή δουλειά να κάνει» μετά από την σημαντική αλλαγή στην προσέγγιση της προς τρίτους λιανοπωλητές και την αύξηση σε ανεξάρτητους ταξιδιωτικούς πράκτορες.

Ο Neil Swanson, επικεφαλής μάρκετινγκ της TUI, δήλωσε ότι η διευρυμένη ομάδα θα «οικοδομήσει σχέσεις με ανεξάρτητους αντιπροσώπους.
Θα επιτρέψει να κατανοήσουμε καλύτερα τους πολύτιμους εμπορικούς μας εταίρους, στο πλαίσιο της προετοιμασίας για τη μεγαλύτερη καλοκαιρινή σεζόν το 2024».

Η είδηση ​​αντιπροσωπεύει μια σημαντική αλλαγή στη συνολική προσέγγιση της TUI στη συνεργασία με ανεξάρτητους πράκτορες.
Ωστόσο, ακολουθεί χρόνια κακών εμπορικών σχέσεων που χρονολογούνται από την απόφασή της το 2005 να μειώσει τα κέρδη προμήθειας τρίτων πρακτόρων στο 7%.

Οι ήδη συνεργαζόμενοι πράκτορες με τον t.o. είχαν ανάμικτες αντιδράσεις και χαιρέτησαν με επιφύλαξη την κίνηση της TUI.

Αρκετοί τόνισαν ότι θα πρέπει να υποστηριχθεί από μια γενική αναθεώρηση της στρατηγικής τιμολόγησης εμπορίου και βελτιώσεις στη φροντίδα μετά την πώληση, ενώ κάποιοι θα σκεφτούν αν θα συνεργαστούν ξανά με τον πάροχο.

 

 

Ισοτιμία τιμών

Η Heidi Evans, διευθύντρια στο Oasis Travel στο Stoke-on-Trent, δήλωσε ότι «θέλουμε ισοτιμία τιμών. Στον ιστότοπο της TUI χρεώνουν χαμηλές ή καθόλου καταθέσεις για άμεσους πελάτες. Αλλά αν το κλείσουν από εμάς, ο πελάτης πρέπει να πληρώσει επιπλέον 200 λίρες ανά άτομο. Πώς ανταγωνίζονται με αυτό οι πράκτορες».

Ο Andy Tomlinson, διευθύνων σύμβουλος της Sutton Travel, δήλωσε ότι το προσωπικό στα κέντρα επικοινωνίας της TUI συχνά δεν είχε την ικανότητα ή τη γνώση του προϊόντος να κάνει τροποποιήσεις ή να απαντήσει στις ερωτήσεις των αντιπροσώπων.

Ο Chris Bailey, διευθύνων σύμβουλος του Bailey’s Travel, είπε ότι δεν σχεδιάζει να ξανασυνεργαστεί με την TUI.
«Θα εμπιστευόμουν τον TUI όσο θα εμπιστευόμουν έναν συντηρητικό υπουργό της κυβέρνησης, δηλαδή καθόλου», υπογράμμισε.

Από την άλλη πλευρά, οι πράκτορες που ήδη συνεργάζονται πιο ενεργά με την TUI χαιρέτησαν την κίνηση.

Όπως η Leanne Williams, επικεφαλής λιανικής στην Travel House, η οποία έχει 16 υποκαταστήματα στη νότια Ουαλία.
Δήλωσε πώς «είναι μια εξαιρετική κίνηση από την TUI . Είναι ένας από τους μοναδικούς αερομεταφορείς με δική του αεροπορική εταιρεία που πετά από το αεροδρόμιο του Κάρντιφ, γεγονός που την καθιστά τον νούμερο ένα τουριστικό μας πράκτορα».

Ο Paul Waters, διευθύνων σύμβουλος της Premier Travel, δήλωσε ότι το πρακτορείο είχε μια «σχετικά ισχυρή σχέση εργασίας» με την TUI και χαιρέτισε τις βελτιώσεις.
Πρόσθεσε ότι «αυτό που μας έλειπε ήταν η υποστήριξη της πρώτης γραμμής. Οι αλλαγές θα μας βοηθήσουν να δώσουμε καλύτερη συνολική υποστήριξη στην επιχείρηση μας».