Ο Όμιλος Royal Caribbean δήλωσε σήμερα ότι η παρατεταμένη αναστολή της κρουαζιέρας επηρέασε σημαντικά τις κρατήσεις για το υπόλοιπο του 2020, οι οποίες είναι χαμηλότερες από την ίδια περίοδο πέρυσι και σε χαμηλότερες τιμές.

Ωστόσο, η εταιρεία βλέπει ότι οι τάσεις κρατήσεων για το 2021 είναι θετικές. Περίπου το 60% των κρατήσεων του 2021 είναι νέες. Και το υπόλοιπο είναι μελλοντικές πιστώσεις κρουαζιέρας και από το πρόγραμμα Lift and Shift.

Η τιμολόγηση για κρατήσεις 2021 είναι σχετικά επίπεδη. Από το τέλος του δεύτερου τριμήνου του στις 30 Ιουνίου, ο Όμιλος Royal Caribbean είχε 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε καταθέσεις πελατών, εκ των οποίων περίπου 300 εκατομμύρια δολάρια αντιστοιχούν σε πτήσεις τέταρτου τριμήνου.

Περίπου το 48% των επισκεπτών που έχουν κάνει κράτηση για ακυρωμένες πτήσεις έχουν ζητήσει επιστροφή χρημάτων σε μετρητά.

Η ζημιά της εταιρείας για το τρίμηνο ήταν 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με τα καθαρά έσοδα 472,8 εκατομμυρίων δολαρίων το δεύτερο τρίμηνο του 2019.

Από τις 30 Ιουνίου, η Royal Caribbean Group δήλωσε ότι είχε περίπου 4,1 δισεκατομμύρια δολάρια σε μετρητά και ισοδύναμα.