Στον “αέρα” είναι το πρώτο διαφημιστικό σποτ του Επιμελητηρίου Κεφαλληνίας Ιθάκης για τη διαφημιστική καμπάνια “αγαΠΑΜΕ Κεφαλονιά και Ιθάκη”.
Στόχος της καμπάνιας είναι η προβολή της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης, σε κανάλια και κοινωνικά μέσα δικτύωσης στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Το Επιμελητήριο Κεφαλληνίας Ιθάκης αποσκοπεί στη προώθηση του τουρισμού για τα έτη 2020 – 2021, έτσι ώστε να τονωθούν οι επιχειρήσεις και η οικονομία των νησιών μας. Επιπλέον, να επιτευχτεί επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, διότι τα νησιά προσφέρονται για διακοπές και τους υπόλοιπους μήνες τους χρόνου, πέραν των θερινών. Επίσης να αναδειχτεί ο πολιτισμός, η ιστορία, η γαστρονομία και οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού.
“Η καμπάνια ξεκινάει σε μια δύσκολη περίοδο για όλους εμάς, λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας του κορωνοϊού, επισημαίνει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου, Σταύρος Σπαθής.
Οι επιχειρήσεις μας έχουν πληγεί ανεπανόρθωτα. Οφείλουμε να κάνουμε έναν πραγματικό αγώνα δρόμου, έτσι ώστε, καλώς εχόντων των πραγμάτων, να διεκδικήσουν η Κεφαλονιά και η Ιθάκη, μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας του ελληνικού τουρισμού.
Έχουμε αποφασίσει να επιβιώσουμε κι αυτό θα κάνουμε. Το μόνο που μας οδηγεί είναι η πραγματική αγάπη για τα νησιά μας, η βαθιά γνώση για τον υλικό και άυλο πλούτο τους και η ανάγκη να στηριχθούν οι επιχειρήσεις μας.
Η καμπάνια αυτή είναι ακριβώς αυτό που λέει ο τίτλος της, αγαπάμε Κεφαλονιά και Ιθάκη”.
Την υλοποίηση του πρώτου σποτ, ανέλαβε ο Κεφαλλονίτης βραβευμένος φωτογράφος Βασίλης Λουκάτος με τους συνεργάτες του.
Δείτε το σποτ της διαφημιστικής καμπάνιας “αγαΠΑΜΕ Κεφαλονιά και Ιθάκη”