Τον Δεκέμβριο, η Finnair μετέφερε 92.500 επιβάτες, που ήταν 92,0% λιγότερο από ό, τι την αντίστοιχη περίοδο του 2019, αλλά 8,8% περισσότερο από ό, τι το Νοέμβριο του 2020. Οι επιπτώσεις του COVID-19, συμπεριλαμβανομένων των εξαιρετικά αυστηρών ταξιδιωτικών περιορισμών που επέβαλε η Φινλανδία, επηρέασαν ακόμη την κυκλοφορία των επιβατών.
Η συνολική χωρητικότητα που μετρήθηκε στα Διαθέσιμα Χιλιόμετρα Καθίσματος (ASK) μειώθηκε το Δεκέμβριο κατά 90,1% από έτος σε έτος. Η Finnair πραγματοποίησε 75 ημερήσιες πτήσεις (περιλαμβάνονται μόνο για φορτίο) κατά μέσο όρο που ήταν 21,5% σε σύγκριση με τον Δεκέμβριο του 2019.
Οι διαφορές μεταξύ των αριθμών χωρητικότητας εξηγούνται από τις μικρότερες πτήσεις που εκτελούνται κατά μέσο όρο και από μικρότερα αεροσκάφη σε σύγκριση με τον Δεκέμβριο του 2019.
Η κίνηση της Finnair μετρήθηκε σε Τα χιλιόμετρα επιβατών εσόδων (RPK) μειώθηκαν κατά 96,1%. Ο συντελεστής φορτίου επιβατών (PLF) μειώθηκε κατά 47,1% μονάδες σε 30,1%.
Η πτώση της ASK στην ασιατική κίνηση ήταν 89,5%. Η ικανότητα του Βόρειου Ατλαντικού μειώθηκε κατά 100,0%. Στην ευρωπαϊκή κυκλοφορία, οι ASK μειώθηκαν κατά 91,3%. Οι ASK στην εγχώρια κυκλοφορία μειώθηκαν κατά 73,8%.
Τα RPK μειώθηκαν στην ασιατική κίνηση κατά 98,3%, στην κίνηση του Βόρειου Ατλαντικού κατά 100,0%, στην ευρωπαϊκή κίνηση κατά 94,3% και στην εγχώρια κίνηση κατά 79,4%.
Το PLF ήταν 12,4% στην ασιατική κίνηση, αλλά υποστηρίχθηκε από τις ισχυρές λειτουργίες φορτίου και τον υψηλό συντελεστή φόρτωσης φορτίου. Το PLF ήταν 50,0% στην ευρωπαϊκή κίνηση και 52,2% στην εγχώρια κυκλοφορία, ενώ δεν υπήρχε ποσοστό PLF στην κίνηση του Βόρειου Ατλαντικού λόγω μηδενικών επιβατικών πτήσεων τον Δεκέμβριο.
Ο αριθμός των επιβατών μειώθηκε στην ασιατική κίνηση κατά 98,3%, στην κίνηση του Βόρειου Ατλαντικού κατά 100,0%, στην ευρωπαϊκή κυκλοφορία κατά 93,3% και στην εγχώρια κίνηση κατά 82,2%.
Τον Δεκέμβριο, το 89,3% όλων των πτήσεων της Finnair έφτασαν σύμφωνα με το πρόγραμμα (81,4%).