Σύνταξη: tourismtoday.gr

Από την τεχνητή νοημοσύνη και τα καιρικά μοτίβα έως τα πακέτα που βασίζονται στην εμπειρία και τους εκτεταμένους γάμους, οι κορυφαίες τάσεις φιλοξενίας της Custard για το 2024 στο Ηνωμένο Βασίλειο αποκαλύπτουν ορισμένες από τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες για τη νέα χρονιά.

Οι καιρικές συνθήκες

Τα απρόβλεπτα καιρικά μοτίβα πρόκειται να διαταράξουν την ταξιδιωτική βιομηχανία για μήνες ή και χρόνια.
Ταυτόχρονα παρέχουν ευκαιρίες στα ξενοδοχεία του Ηνωμένου Βασιλείου για την προσέλκυση ταξιδιωτών, εταιρειών κρατήσεων και διοργανωτές MICE.

Οι κρατήσεις last minute είναι μια τάση που ενδέχεται να συνεχιστεί και το 2024. Τόσο οι επαγγελματίες ταξιδιώτες όσο και οι αναψυχής όχι μόνο αναζητούν τις καλύτερες προσφορές, αλλά και την ευκολία και τις ευκαιρίες για να αποφύγουν την ταλαιπωρία του ταξιδιού.

Σύμφωνα με την Custard η φιλοξενία του Ηνωμένου Βασιλείου πρέπει να παραμείνει ευέλικτη και να κάνει τις προσφορές μοναδικές και επιθυμητές για να δελεάσει τους Βρετανούς να συνεχίσουν να επιλέγουν την χώρα τους.

Οι ξενοδόχοι θα πρέπει να προσαρμόσουν τις προσφορές τους με βάση την εποχικότητα και τις απροσδόκητες καιρικές συνθήκες. Ενημερωμένες πληροφορίες και έγκαιρες προσφορές πρέπει να αποστέλλονται τουλάχιστον μία εβδομάδα νωρίτερα.

Η δυναμική της εμπειρίας

Παρά τις διακυμάνσεις της οικονομίας του Ηνωμένου Βασιλείου και τις προκλήσεις του πληθωρισμού, τα ταξίδια εξακολουθούν να είναι στην ημερήσια διάταξη και οι συναντήσεις και οι εκδηλώσεις συνεχίζουν να ανθούν.

Ωστόσο, είναι ξεκάθαρο ότι οι ταξιδιώτες αναζητούν εμπειρίες, όχι μόνο διαμονή ή χώρους συναντήσεων.

Tο 72% των Millennials προτιμά να ανοίγει το πορτοφόλι του με βάση τις εμπειρίες τους και όχι με υλικά αντικείμενα.
Αυτό σημαίνει πώς οι δραστηριότητες αναζήτησης περιεχομένου που προκαλούν συναισθήματα FOMO μεταξύ φίλων, συναδέλφων και οπαδών των social media βρίσκονται ψηλά στην ατζέντα για αυτήν την ηλικιακή ομάδα.

Οι αποκλειστικές εμπειρίες είναι πιο δημοφιλείς από ποτέ στην αγορά πολυτελείας. Δίνεται έμφαση στο φυσικό περιβάλλον, την επιστροφή στη φύση για απόδραση από την καθημερινή ζωή και την ενσωμάτωση της ευεξίας σε διαμονή σε ξενοδοχεία, συνέδρια και συναντήσεις.
Η τοποθεσία είναι ένα βασικό σημείο πώλησης, γι’ αυτό βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται στην προώθηση του ξενοδοχείου ή του χώρου.

Αν μια εικόνα λέει χίλιες λέξεις, φανταστείτε πόσο φλύαρο είναι το περιεχόμενο βίντεο.
Οι ξενοδόχοι, όπως υπογραμμίζει η Custard πρέπει να δημιουργήσουν μια στρατηγική περιεχομένου βίντεο που προβάλλει τις εμπειρίες, προσκαλώντας δημιουργούς περιεχομένου και δημοσιογράφους.
Βασικός τους στόχος πρέπει να είναι διαφορετικά τμήματα πελατών που μπορούν να ταξιδέψουν ή να κάνουν κράτηση εκτός βασικών περιόδων.

Αναζητητές της ευχαρίστησης

Οι έμπειροι επαγγελματίες ταξιδιώτες και οι εκπρόσωποι MICE συνεχίζουν να παρατείνουν τη διαμονή τους σε μίνι διαλείμματα για να ενσωματώσουν την αναψυχή, τον τουρισμό ή την ευεξία στα ταξίδια τους.

Με γνώμονα την επιθυμία για μια πιο διατηρούμενη ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής και την ικανότητα να «εργάζεσαι από οπουδήποτε», αυτή είναι μια τάση που θα συνεχιστεί και θα ευδοκιμήσει το 2024, υποστηριζόμενη από επιχειρήσεις που υιοθετούν πιο ευέλικτες ταξιδιωτικές πολιτικές για να διατηρήσουν το προσωπικό που απαιτείται να ταξιδέψει τακτικά για δουλειά.

Τα ειδικά κατασκευασμένα συνεδριακά κέντρα στα ξενοδοχεία και οι χώροι εκδηλώσεων θα πρέπει να εργαστούν πιο σκληρά και να καινοτομήσουν για να ανταγωνιστούν σε μοναδικούς νέους χώρους, μετασκευασμένα σκάφη, ιστορικά κτίρια και μουσεία.
Η μοναδικότητα και η ικανότητα αυτών των χώρων προσφέρουν ένα πλεονέκτημα και μια άμεση αντίληψη της «εμπειρίας» που έχει αυξηθεί σε ζήτηση.

Διαχείριση προϋπολογισμού

Ενώ οι δαπάνες για τουρισμό δεν δείχνουν σημάδια επιβράδυνσης, υπάρχουν ενδείξεις ότι οι ταξιδιώτες τις διαχειρίζονται διαφορετικά.
Είναι πιο προσεκτικοί όσον αφορά στον προϋπολογισμό κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, κάτι που είναι πιθανό να έχει μακροχρόνιο αντίκτυπο στις ευκαιρίες ανάκαμψης, όπως αναψυχή, σπα, φαγητό και ποτά (F&B).

Οι διακοπές all-inclusive ήταν ανέκαθεν συνώνυμες με προορισμούς εξωτερικού για όσους αναζητούν τον ήλιο, ξέγνοιαστες και πολυτελείς εμπειρίες.
Ωστόσο έχοντας πλέον οι ταξιδιώτες οικονομική συνείδηση, αυτό θα μπορούσε γίνει πιο διαδεδομένο σε ξενοδοχεία και θέρετρα σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο.

Όπως αποκαλύπτει έρευνα από την Ένωση Βρετανών Τουριστικών Πρακτόρων (ABTA) το 29% σχεδίαζε να κάνει διακοπές all-inclusive, κάτι που θα τους βοηθήσει να διαχειριστούν τα οικονομικά τους.
Με την οικονομία του Ηνωμένου Βασιλείου σε αναταραχή, οι τουρίστες θα αναζητούν όλο και περισσότερο πακέτα για να εξαλείψουν τις κρυφές εκπλήξεις και να διαχειριστούν το κόστος.

Η Custard συμβουλεύει ότι η φιλοξενία στο Ηνωμένο Βασίλειο θα επωφεληθεί από την κατασκευή πακέτων που ενσωματώνουν F&B, σπα, αναψυχή ή οποιεσδήποτε άλλες δραστηριότητες που προσελκύουν όσους κάνουν κράτηση που αναζητούν μια πιο απλή, πιο ολοκληρωμένη εμπειρία.
Οι ιστότοποι από την άλλη πλευρά πρέπει να περιλαμβάνουν φράσεις-κλειδιά, όπως το all-inclusive για σκοπούς SEO, ενώ σημαντική είναι η στρατηγική προώθηση στα social media και οι δημόσιες σχέσεις.

Απρόσκοπτες συναλλαγές

Η τεχνολογία αναδύεται ως κρίσιμος σύμμαχος για τις ομάδες εκδηλώσεων φιλοξενίας. Οι σχεδιαστές να δίνουν προτεραιότητα στις υπηρεσίες ψηφιακών κρατήσεων από άκρο σε άκρο. Από την αρχική εγγραφή έως την αναφορά, ενσωματώνοντας βελτιωμένες τεχνολογίες προϋπολογισμού και αφοσίωσης.

Επιπλέον, οι επιλογές άμεσης κράτησης θα συνεχίσουν να αυξάνονται σε ζήτηση το 2024 και μετά, όπου οι πάροχοι MICE κάνουν κράτηση για μικρότερες αίθουσες συσκέψεων σε σύντομο χρονικό διάστημα μέσω ηλεκτρονικών συστημάτων κρατήσεων με βασικές απαιτήσεις catering και AV.

Αυτό μετατρέπει τη συναλλαγή σε άμεση αγορά σε αντίθεση με μια διαδρομή διερεύνησης που μειώνει την αλληλεπίδραση μεταξύ των αντιπροσώπων και του τόπου διεξαγωγής.

Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στη διαχείριση της εμπειρίας των επισκεπτών, παρέχοντας εργαλεία για εξατομίκευση και εξορθολογισμό της αποτελεσματικότητας. Η AI είναι εδώ για να μείνει και θα γίνει πιο σημαντική για τον κλάδο της φιλοξενίας.

Η Custard επισημαίνει ότι το εμπνευσμένο μάρκετινγκ για την προώθηση απευθείας κρατήσεων θα συνεχίσει να είναι το κλειδί για ξενοδοχεία και χώρους εκδηλώσεων και το 2024.

Η συνεργασία με ειδικούς περιεχομένου θα έχει ως αποτέλεσμα αυθεντικό, δημιουργικό περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στα διαδικτυακά κανάλια που θα βοηθήσει στην αύξηση ευαισθητοποίησης καταναλωτών. Η διερεύνηση επιλογών εξατομίκευσης με χρήση τεχνητής νοημοσύνης είναι απαραίτητη για τη βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών και των εκπροσώπων.

Προετοιμασία

Σύμφωνα με το νόμο του Martyn -που είναι πιθανό να τεθεί σε ισχύ το 2024- ξενοδοχεία με χώρους συνεδριάσεων και εκθεσιακά κέντρα πρέπει να προσαρμόσουν τις λειτουργίες και τις εγκαταστάσεις τους.
Οι ευθύνες τους αυξάνονται σημαντικά σχετικά με τον σχεδιασμό έκτακτης ανάγκης, τα μέτρα ασφαλείας και την προετοιμασία κρίσεων.

Οι ενώσεις και οι εμπορικοί φορείς θα επικεντρωθούν σε αυτό το μήνυμα καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους για να υποστηρίξουν τον τρόπο εφαρμογής των απαραίτητων μέτρων αποτελεσματικά και αποδοτικά όσον αφορά το κόστος.

Η υιοθέτηση μιας νοοτροπίας πανδημίας -ευέλικτη και γρήγορη αντίδραση- θα εξασφαλίσει τη σωστή δράση. Η επικοινωνία είναι το κλειδί με ενημέρωση στους ιστότοπους, σχετικά με τους όρους, τις προϋποθέσεις και τις συμβάσεις που διασφαλίζουν ότι συμπεριλαμβάνεται η συμμόρφωση.

Οι διεθνείς ταξιδιώτες επιστρέφουν

Η μείωση των Κινέζων τουριστών στο Ηνωμένο Βασίλειο μετά την πανδημία επηρεάστηκε περαιτέρω από την άρση των φορολογικών ελαφρύνσεων για τους αγοραστές.

Η κατάργηση της φορολογικής απαλλαγής έχει μειώσει την ελκυστικότητα του Ηνωμένου Βασιλείου ως προορισμού για ψώνια για τους Κινέζους τουρίστες. Πλέον επιλέγουν πιο συντηρητικές συνήθειες δαπανών και εξερευνούν εναλλακτικές shopping σε όλη την Ευρώπη.

Πότε θα επιστρέψουν μαζικά οι Κινέζοι τουρίστες; Ορισμένες πηγές όπως η STR αναφέρουν ότι αναμένουν να επιστρέψει στους αριθμούς πριν από την Covid έως το 2025, με την WHG Corporate να δηλώνει ότι οι πτήσεις προς την Ευρώπη θα αυξηθούν το επόμενο έτος.

Εάν ή όταν γίνουν αλλαγές στη φορολογία των αγαθών και ανοίξουν νέα δρομολόγια από κινεζικές αεροπορικές εταιρείες, αυτή η αγορά θα είναι κορυφαία και έτοιμη για άλλη μια φορά.

Ομοίως, ο κλάδος της φιλοξενίας πρέπει να διατηρήσει την εστίαση του στα εγχώρια ταξίδια και στις εναλλακτικές διεθνείς αγορές, δεδομένων των αβέβαιων χρονοδιαγραμμάτων.

Το ξεχασμένο «εγώ»

Τα ταξίδια κινήτρων είναι ένας τρόπος για τις εταιρείες να επιβραβεύουν τους υπαλλήλους τους με κορυφαίες επιδόσεις με διακοπές, που πληρώνονται από την εταιρεία.

Πολλές εταιρείες παγκοσμίως χρησιμοποιούν κίνητρα για να αναγνωρίσουν τους κορυφαίους υπαλλήλους τους ή να αυξήσουν τις πωλήσεις.

Είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε δυνατές ομάδες και να συνδυάσετε συναντήσεις και συνέδρια με μια πρόσθετη «χαρά» για την ομάδα.

Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι ολοένα και πιο δημοφιλής προορισμός για ταξίδια κινήτρων από την Ευρώπη και όχι μόνο, με ομάδες που επισκέπτονται για ένα ταξίδι δύο ή τριών ημερών με εκδρομές, γεύματα και μερικές φορές και ομαδικές συναντήσεις.
Και οι μεγάλες πόλεις δεν είναι πλέον οι μοναδικές τοποθεσίες. Οι τοποθεσίες στην ύπαιθρο που προσφέρουν διασκεδαστικές και «ιδιόρρυθμες» εμπειρίες καθώς και διαμονή και φαγητό για την ομάδα μπορούν πραγματικά να επωφεληθούν από αυτήν την αγορά υψηλών δαπανών.

Οι πάροχοι πρέπει να ενημερώσουν τι μπορούν να προσφέρουν σε ομάδες κινήτρων στον ιστότοπο τους και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ειδικά όσον αφορά στα πακέτα δημιουργίας ομάδας και τα τοπικά αξιοθέατα που είναι κατάλληλα για μεγαλύτερες ομάδες. Ερευνήστε την αγορά και φιλοξενήστε άτομα με κίνητρα για να βεβαιωθείτε ότι θα συμπεριληφθείτε στο δρομολόγιο όταν προγραμματίζονται ταξίδια. Οι ειδικές τιμές και τα πακέτα με τοπικά αξιοθέατα βοηθούν επίσης.

Γάμοι

Οι αναζητήσεις για τον «χώρο γάμου για το Σαββατοκύριακο» έχουν αυξηθεί κατά 50% τον περασμένο χρόνο, αποδεικνύοντας ότι τα ζευγάρια θέλουν να κάνουν ακόμη περισσότερο μια γιορτή από τον γάμο τους.

Αυτές οι παρατεταμένες παραμονές θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν εορτασμούς πριν από το γάμο, brunch, δραστηριότητες σε εσωτερικούς ή εξωτερικούς χώρους και εμπειρίες ευεξίας – κάτι που είναι βασικό για την αγορά της χιλιετίας.

Επιπλέον, ο όρος «pre-moon» εμφανίζεται σε αναζητήσεις, για ζευγάρια που κοιτούν για διακοπές πριν από το γάμο ή για ένα μίνι διάλειμμα για να ξεφύγουν από την τρέλα του προγραμματισμού.

Οι ξενοδόχοι πρέπει να δουν πώς ο χώρος τους μπορεί να προσφέρει άλλες υπηρεσίες σε αυτό το κοινό.
Να προωθήσουν «πρόσθετες» εμπειρίες, όπως brunch, hen πάρτι ή τα pre-moon breaks στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με περιεχόμενο βίντεο και να εξασφαλίσουν ότι τα πακέτα μπορούν να αναζητηθούν στο διαδίκτυο για ζευγάρια που κοιτάζουν σε χώρους.