Το αφεντικό της θυγατρικής εταιρείας του αεροδρομίου του Μάντσεστερ ζήτησε συγγνώμη από τους επιβάτες για την πρόσφατη αναστάτωση και τις καθυστερήσεις – και δεσμεύτηκε να βελτιώσει τα επίπεδα εξυπηρέτησης των πελατών.

Ο Charlie Cornish, διευθύνων σύμβουλος της Manchester Airports Group, ζήτησε συγγνώμη μέσω μακροσκελούς ανοιχτής επιστολής, στην οποία περιγράφονται λεπτομερώς οι λόγοι για τις ελλείψεις προσωπικού που οδήγησαν σε μεγάλες ουρές επιβατών, καθυστερήσεις, ελλείψεις αποσκευών και χαμένες πτήσεις.

Η διευθύνουσα σύμβουλος του αεροδρομίου Karen Smart παραιτήθηκε την Τρίτη (5 Απριλίου) και ο δήμαρχος της ευρύτερης περιοχής του Μάντσεστερ Andy Burnham προέτρεψε την κυβέρνηση να δώσει προτεραιότητα στην εκκαθάριση ασφαλείας για το νέο προσωπικό.

Ο Cornish δήλωσε: “Πρώτα απ’ όλα, θέλω να πω ότι κατανοώ την απογοήτευση των επιβατών για τη συμφόρηση και την ταλαιπωρία που βίωσαν τις τελευταίες εβδομάδες και ζητώ συγγνώμη από όλους όσοι επηρεάστηκαν από την αναστάτωση”.

Αναφέρθηκε, επίσης, στο γεγονός ότι το αεροδρόμιο αναγκάστηκε να προβεί σε απολύσεις όταν ξέσπασε η πανδημία και πρόσθεσε: “Μόλις τον Ιανουάριο, με την παραλλαγή Omicron να εξαπλώνεται ταχύτατα, παρέμειναν σε ισχύ αυστηροί ταξιδιωτικοί περιορισμοί και ο όγκος των επιβατών μας ήταν μόλις το ένα τρίτο του όγκου που ήταν πριν από την πανδημία”.

Ωστόσο, από τον Φεβρουάριο, το αεροδρόμιο είδε “μια εκπληκτική ανάκαμψη” στα διεθνή ταξίδια και “η ζήτηση επέστρεψε δραματικά σε περισσότερο από το 70% των επιπέδων πριν από την επιδημία μέσα σε λίγες εβδομάδες, αφού οι ταξιδιωτικοί κανόνες τελικά χαλαρώθηκαν τον περασμένο μήνα”.

“Παρά τις προσπάθειές μας από το περασμένο φθινόπωρο, η οικονομική στενότητα της αγοράς εργασίας σε σχέση με το αεροδρόμιο σήμαινε ότι δεν ήμασταν σε θέση να προσλάβουμε ανθρώπους αρκετά γρήγορα ώστε να δημιουργήσουμε μια ομάδα πλήρους ισχύος”.

Προειδοποίησε δε, ότι θα υπάρξουν στιγμές κατά τους επόμενους μήνες που ο χρόνος αναμονής θα αυξηθεί σε 60 έως 90 λεπτά, γι’ αυτό και συμβούλεψε τους επιβάτες να φτάνουν στο αεροδρόμιο τρεις ώρες πριν από την αναχώρηση της πτήσης τους.

“Εάν οι επιβάτες ακολουθήσουν αυτή τη συμβουλή και αφήσουν περισσότερο χρόνο από το κανονικό, είμαστε βέβαιοι ότι θα μπορέσουν να φύγουν για το ταξίδι τους”. “Τα μέτρα αυτά είναι προσωρινά και επικεντρωνόμαστε στο να επανέλθουμε στην κανονικότητα εγκαίρως για την περίοδο αιχμής του καλοκαιριού”, είπε.

“Καθώς το νέο προσωπικό θα ενταχθεί σε εμάς, η επιχειρησιακή πίεση που αντιμετωπίζουμε θα μειωθεί και οι χρόνοι αναμονής θα αρχίσουν να μειώνονται. Οι διαδικασίες ελέγχου είναι δικαίως απαιτητικές, αλλά δυσχεραίνουν τις προσλήψεις.

Ο Cornish κατέληξε στο ότι όσο και να απολογηθεί, η ταλαιπωρία που υπέστησαν τόσοι επιβάτες δεν μπορεί να ξεχαστεί, υποσχέθηκε όμως εργάζονται όλοι πολύ σκληρά, ώστε να επιστρέψουν στα επίπεδα που πρέπει.