Από τον Μάϊο έως τον Οκτώβριο, ο Φορέας Τουρισμού Μολύβου, κάτω από την ομπρέλα του brand “Lesvos the other Aegean” και του παλλεσβιακού δικτύου, με τη βοήθεια των μελών του, των στελεχών του, των συνεργατών του και των εθελοντών του, υλοποίησε όλο το φετινό σχεδιασμό και το πρόγραμμα για την τουριστική προώθηση της Λέσβου και την τοποθέτησή της, μέσω της εναλλακτικής πολιτικής που ακολουθεί στον τουρισμό, στις διεθνείς τουριστικές αγορές.
Πέντε πολύ μεγάλες Αθλητικές Διοργανώσεις και Φεστιβάλ, συγκροτούν και καταγράφουν ένα μέρος των δυνατοτήτων του νησιού μας, που περνούν στους καταλόγους των διεθνών τουριστικών πρακτορείων, των αεροπορικών εταιριών κ.ο.κ. και θεμελιώνουν ένα ευοίωνο μέλλον για όλους παρά την γενικευμένη κρίση στην χώρα μας, αναφέρεται σε ανακοίνωση του Φορέα Τουρισμού Μολύβου.
Τα στοιχεία που βλέπουν το φως της δημοσιότητας τις τελευταίες μέρες και αφορούν στην αύξηση μόνο των πτήσεων τσάρτερ και όχι το σύνολο των επισκεπτών του 2018 στο νησί, αποτυπώνουν τα αποτελέσματα όλων των παραπάνω προσπαθειών και τις θετικές προοπτικές για το 2019 για τις οποίες ο Φορέας Τουρισμού εργάζεται συστηματικά εδώ και 6 χρόνια.
Το αμέσως επόμενο διάστημα ξεκινά, όπως κάθε χρόνο, η ανοικτή διαβούλευση για τον σχεδιασμό της επόμενης χρονιάς.