habakis-mhospitalityΤις εξαιρετικές επιχειρηματικές προοπτικές που δημιουργούν οι νέες τεχνολογίες στο χώρο του τουρισμού ανέδειξε, επικαλούμενος την αδιάψευστη πραγματικότητα των αριθμών, ο managing director της εταιρίας m-hospitality, Σταύρος Χαμπάκης, στο ειδικό ακροατήριο της 3ης Γενικής Συνέλευσης του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας.

Ενώπιον 1.300 και πλέον ξενοδόχων που παρευρέθησαν στο Εκθεσιακό Κέντρο Metropolitan Expo, ο κ. Χαμπάκης παρουσίασε μια νέα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα και έξυπνες φορητές συσκευές, η οποία απαντά με τον καλύτερο τρόπο στην ανάγκη του φιλοξενούμενου για άμεση και αποτελεσματική πληροφορία και επικοινωνία με το ξενοδοχείο του, υπηρετώντας ταυτόχρονα την διαρκώς ενισχυόμενη τάση των χρηστών για οργάνωση και διεκπεραίωση του ταξιδιού τους μέσω των νέων τεχνολογιών. 

Αν λάβει κανείς υπόψιν ότι το 2012 ποσοστό 57% όσων ταξίδεψαν για επιχειρηματικούς λόγους, οργάνωσαν το ταξίδι τους μέσω φορητής συσκευής, εύκολα γίνεται κατανοητό γιατί οι τουριστικές επιχειρήσεις που με επίκεντρο τον άνθρωπο ενδιαφέρονται για άνοιγμα σε νέες αγορές και μεγιστοποίηση του κύκλου εργασιών τους, θα πρέπει να καταστήσουν την εισαγωγή νέων apps που διευκολύνουν τη ζωή των πελατών τους, μείζονα πυλώνα μιας σοβαρής στρατηγικής ανάπτυξης. 

Ο Σταύρος Χαμπάκης, απόφοιτος του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (Χημικός Μηχανικός) από το 1995 ασχολήθηκε με το “πως το internet θα αλλάξει την Ελληνική Οικονομία”, στη συνέχεια εργάστηκε πάνω στον τομέα της διαχείρισης των αλλαγών σε διάφορα project του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα μέχρι το 1999, όπου και πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Πάνεπιστήμιο του Warwick στη Μεγάλη Βρετανία σε θέματα “Organisational risk & knowledge management”. Το 2003 ήταν συνιδρυτής της εταιρείας H+S Technology Solutions με αντικείμενο την παροχη υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας σε διάφορες τεχνολογικές νησίδες της αγοράς, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην ευρύτερη περιοχή (ΝΑ Ευρώπη και Μέση Ανατολή), Το 2010 ήταν συνιδρυτής της εταιρείας m-hospitality ένα  spin out με στόχο την παροχή υπηρεσιών mobile marketing στο  vertical του τουρισμού. Εταιρεία με έργα και στις 5 ηπείρους, σε περισσότερα από 160 διεθνή ξενοδοχεία και σε αρκετούς φορείς του τουρισμού.

H m-hospitality προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις mobile marketing, από την ανάπτυξη mobile εφαρμογών έως και την διασύνδεση με τις δράσεις direct marketing, ώστε να υπάρχει ποσοτικοποιημένη μέτρηση της απόδοσης των επενδύσεων των ξενοδόχων. Αυτή τη στιγμή η m hospitality έχει επιτύχει την αύξηση πωλήσεων μέσα στο ξενοδοχείο κατά 18% από τα outelts (spa, restaurant etc) καθώς και εισροή απευθείας πωλήσεων με ποσοστό που αγγίζει το 10% των online πωλήσεων.