Την έναρξη της εκστρατείας Booking Exploers ανακοίνωσε η Booking.com. Mέσω αυτής αποκαλύπτεται μια σειρά από έντονες ιστορίες και κορυφαίες προσωπικότητες στην Ασία-Ειρηνικό. Στόχος της είναι να αναζωπυρωθεί ξανά η ταξιδιωτική έμπνευση.

Τα ταξίδια παραμένουν θεμελιώδη στη ζωή των ανθρώπων. Η εξερεύνηση και η εμπειρία του κόσμου μας είναι μια έμφυτη ανθρώπινη ανάγκη.

Η καμπάνια παρουσιάζει τους νικητές των Amazing Race Australia, Tim και Rod, οι οποίοι έχουν ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο εκπροσωπώντας την υπερηφάνεια της ελευθερίας στην αγάπη. Παράλληλα, υποστηρίζουν την ανάγκη να γίνουν τα ταξίδια πιο περιεκτικά για την LGBTQ+ κοινότητα.

Πριν από την πανδημία, η Ινδή πολλαπλή πρωταθλήτρια Grand Slam, Sania Mirza, ήταν παγκόσμια πολίτης που ακολούθησε μια επιτυχημένη επαγγελματική καριέρα στο τένις.

Το παγκόσμιο μοντέλο Chau Bui, θεωρεί το Βιετνάμ σπίτι της αλλά έχει ταξιδέψει από τη Σεούλ στο Παρίσι, τη Νέα Υόρκη και το Μιλάνο για να βρει έμπνευση για το μοναδικό της στυλ.

Στο Παρίσι, η διάσημη Γιαπωνέζα εικονογράφος Kaori Watanabe διεύρυνε τις ζώνες ψυχικής άνεσης μέσω ταξιδιών. Ταυτόχρονα χρησιμοποίησε αυτή τη νέα προοπτική για να δημιουργήσει τέχνη που μας μεταφέρει σε μακρινά εδάφη.

Η καμπάνια των Εξερευνητών είναι μια γιορτή της νοοτροπίας και του πνεύματος ταξιδιού τους. Ενσωματώνει μια αμείλικτη επιθυμία να βιώσουν και να εξερευνήσουν, παρά τις προκλήσεις που προκαλεί η πανδημία.