Σύνταξη: tourismtoday.gr
Ο ταξιδιωτικός πράκτορας Thomas Cook γιορτάζει την πρώτη του επέτειο με την κυκλοφορία μιας νέας εφαρμογής κοινής χρήσης βίντεο και μιας καμπάνιας μάρκετινγκ. Στόχο έχει να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να κλείσουν ταξίδια.
Επαναπροσδιορίζοντας τη διάσημη σειρά ετικετών “Don’t Just Book It”, η μάρκα αποκάλυψε ένα νέο σλόγκαν. Το “Love It, Book It, Thomas Cook It”.
Και ενθαρρύνει τους ανθρώπους να μοιραστούν τις διακοπές τους στη νέα της εφαρμογή Thomas Cook.
Η νέα εφαρμογή, σε καταστήματα εφαρμογών iOS και Android, επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν, να ανεβάζουν και να περιηγούνται σε εμπνευσμένο περιεχόμενο διακοπών. Και στη συνέχεια, να κάνουν αμέσως κλικ για κράτηση.