Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Royal Caribbean ξεκινά μια νέα τηλεοπτική διαφημιστική καμπάνια πολλών εκατομμυρίων δολαρίων, ξοδεύοντας διπλάσια από ό,τι ξόδεψε το 2019, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο Ben Bouldin.

Η δίμηνη καμπάνια με εμπειρίες για τολμηρούς ταξιδιώτες θα προβάλλεται σε επιτυχημένες τηλεοπτικές εκπομπές σε όλα τα κύρια κανάλια ανά τον κόσμο.

Είναι η πρώτη φορά που η γραμμή κρουαζιέρας δημιουργεί μια παγκόσμια διαφήμιση που θα χρησιμοποιηθεί σε όλες τις αγορές.

Το “Rise to the Vacation” περιλαμβάνει εικόνες όλων των προορισμών στους οποίους ταξιδεύει η γραμμή.
Όπως Αλάσκα, Ευρώπη, Καραϊβική, Ασία. Καθώς και του ιδιωτικού νησιού της Royal Caribbean του Perfect Day.

Το ισχυρό comeback αξιοποιεί την έμφυτη αίσθηση της περιπλάνησης του κοινού, με εικόνες από μέρη, ανθρώπους και αξιοθέατα.

Η νέα καμπάνια δίνει στις διακοπές κρουαζιέρας μία νέα διάσταση. Παρουσιάζει εμπειρίες και αναμνήσεις που μπορούν να δημιουργηθούν στην κρουαζιέρα.
Περικλείει την αίσθηση των διακοπών, μεταφέροντας τους ανθρώπους πίσω στις αγαπημένες τους στιγμές στα ταξίδια.
Εμπνέει τους θεατές να δημιουργήσουν νέες αναμνήσεις διακοπών κάνοντας τους να σκεφτούν διακοπές κρουαζιέρας.

«Είναι η μεγαλύτερη διαφημιστική δαπάνη μας από ποτέ, είπε ο Ben Bouldin.
Το μήνυμα εδώ είναι ότι δεν περιμένουμε. Η Royal Caribbean θα τονώσει πραγματικά την αγορά.»

Δείτε τη νέα παγκόσμια τηλεοπτική καμπάνια της Royal Caribbean