Μπορεί για ορισμένους Γερμανούς να μην έχει ακόμη η περίοδος έχει τελειώσει, μιας και πολλοί επιλέγουν το φθινόπωρο για ανάπαυλα, όμως ήδη έχουν εξαχθεί κάποια πρώτα συμπεράσματα για τις φετινές προτιμήσεις τους.
Η ιστοσελίδα Merkur.de παρατηρεί ότι: «αν και η Ελλάδα παραμένει τουριστικός προορισμός των Γερμανών, «αυτοί πλέον αναζητούν μέρη με λιγότερο κόσμο, πιο δροσερό καιρό και καλή σχέση τιμής-ποιότητας», αναφέρει ο Θεόφιλος Κυρατσούλης, γενικός διευθυντής της εταιρείας μάρκετινγκ Mindhaus.
Συγκεκριμένα, τα νησιά όπως η Λέσβος και η Χίος και ηπειρωτικές περιοχές όπως η Πελοπόννησος, η Ανατολική Μακεδονία και η Θράκη γίνονται όλο και περισσότερο δημοφιλείς προορισμοί.
Για παράδειγμα η Λέσβος και η Χίος κατέγραψαν αύξηση στον αριθμό των επισκεπτών της τάξης του 78,8% και 65,2% αντίστοιχα».
Με σειρά κατάταξης, σύμφωνα με το δημοσίευμα, οι αναδυόμενοι ελληνικοί τουριστικοί προορισμοί είναι: Λέσβος, Χίος, Θράκη, Σάμος, Θάσος, Σκόπελος, Σκιάθος, Αίγινα, Κως και Ζάκυνθος.
Πηγή: dw