Μια φορά το μήνα (23%) ταξιδεύουν τουλάχιστον οι γυναίκες της Ινδίας για επαγγελματικούς λόγους. Το αντίστοιχο ποσοστό για ταξίδια αναψυχής είναι μόλις 7%.

Αυτό αποκαλύπτει έρευνα της Ινδικής Εταιρείας Ξενοδοχείων (IHCL)

Μεταξύ των περισσότερων από 1000 γυναικών που ταξιδεύουν τακτικά στην Ινδία και στο εξωτερικό, η ασφάλεια αποτελεί το βασικό παράγοντα επιλογής ενός ξενοδοχείου.

Τα ευρήματα ενισχύουν το γεγονός ότι οι γυναίκες αναζητούν ξενοδοχεία που υποστηρίζουν και διευκολύνουν μια απρόσκοπτη εμπειρία διαμονής μέσω μιας πιο προσεγμένης προσέγγισης υπηρεσιών.

  • Το 78% των γυναικών που ταξιδεύουν δίνουν προτεραιότητα στις τοπικές κουζίνες όταν ταξιδεύουν,
  • το 69% επιλέγει πιο υγιεινές επιλογές φαγητού και
  • το 61% προτιμά τις μικρότερες μερίδες.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 27% των γυναικών θα προτιμούσε μια προτιμώμενη μάρκα ανεξάρτητα από την τιμή, την ποιότητα, την ευκολία ή τις υποσχέσεις μάρκας. Το αντίστοιχο ποσοστό για τους άντρες είναι μόλις το 21%.

Το 76% των γυναικών ενδιαφέρονται να κερδίσουν πόντους για τα προγράμματα ανταπόδοσης

το 40% των γυναικών συμμετέχουν σήμερα σε προγράμματα ανταπόδοσης εστιατορίων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της IHCL, ο όγκος των Ινδών γυναικών που ταξιδεύουν αυξάνεται με διπλάσιο ποσοστό από των ανδρών.

Τέλος, από το 2015, τα ξενοδοχεία της IHCL σημείωσαν αύξηση 33% στον αριθμό των γυναικών ταξιδιωτών από έτος σε έτος.