Εκδόσεις τουριστικών εντύπων και δαπάνες προβολής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διοργάνωση συνεδρίων, περιλαμβάνονται –μεταξύ άλλων– στο πρόγραμμα δράσεων τουριστικής προβολής Δήμου Ιωαννιτών για το 2020.
Το πρόγραμμα εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο και έχει ορίζοντα πενταετίας και αποτελεί μέρος ενός ολοκληρωμένου πλάνου βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης και εξωστρέφειας.

Πρόγραμμα τουριστικής προβολής δήμου Ιωαννιτών 2020

  • Έκδοση – παραγωγή εξειδικευμένων τουριστικών εντύπων (χάρτες, τουριστικοί οδηγοί, φυλλάδια) – Τμήμα Τουρισμού.
  • ‘Eξοδα φιλοξενίας φυσικών προσώπων και αντιπροσωπειών για την τουριστική προβολή της πόλης.
  • Δαπάνες προβολής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Διαγωνισμός φωτογραφίας για την τουριστική προβολή της πόλης.
  • Δράσεις τουριστικής προβολής, προώθησης και παρουσίασης του προορισμού “Ιωάννινα” στο εξωτερικό, στο πλαίσιο “Διπλωματία πόλεων”.
  • Διοργάνωση συνεδρίων, συναντήσεων και διαλέξεων.
  • Εισφορά στο Δίκτυο EUROPEAN CITIES MARKETING.
  • Αμοιβή ξεναγών για τη δράση “Ξεναγήσεις στην πόλη” – Τμήμα Τουρισμού. Μίσθωση λεωφορείων για τη δράση “Ξεναγήσεις στην πόλη” – Τμήμα Τουρισμού.
  • Έξοδα συντήρησης – αναβάθμισης ιστοσελίδας και δικτυακών ηλεκτρονικών μέσων του.
    Τουριστικού Portal του Δήμου Ιωαννιτών.
  • Συμμετοχή του Δήμου στη Γιορτή Γαστρονομίας.
  • Συμμετοχή του Δήμου στο Shopping festival.
  • Προμήθεια εφαρμογής τουριστικής προβολής για το νησί με προτεινόμενες διαδρομές και ηλεκτρονική ξενάγηση ανά διαδρομή.

Οι βασικοί άξονες τουριστικής προβολής δήμου Ιωαννιτών 2020

  • Η παρουσία της πόλης και η επικοινωνία σε αγορές του εξωτερικού.
  • Οι στοχευμένες εκστρατείες σε εκθέσεις με πολύ καλή προετοιμασία.
  • Η διπλωματία των πόλεων.