Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι επτά στους 10 Κινέζους της Gen Z επενδύουν στα ταξίδια σε μικρότερη ηλικία από ό,τι οι προηγούμενες γενιές, ενώ τα βλέπουν ως βασικό κίνητρο στην εργασία.

Αυτό αποκαλύπτει έρευνα της HSBC στην Περιοχή Ευρύτερου Κόλπου (GBA) της Κίνας στις περιφέρειες Γκουανγκντόνγκ, Χονγκ Κονγκ και Μακάο.

«Οι προτιμήσεις για τον τρόπο ζωής και οι οικονομικές ανάγκες διαφέρουν μεταξύ των γενεών, δήλωσε ο Brian Hui, επικεφαλής προτάσεων πελατών και μάρκετινγκ στην HSBC στο Χονγκ Κονγκ.

Σχεδόν οι μισοί δίνουν προτεραιότητα στην αποταμίευση για βραχυπρόθεσμους στόχους, που συχνά συνδέονται με την απόλαυση της ζωής».

Τα ταξίδια κίνητρο για εργασία για τους Κινέζους ταξιδιώτες της Gen Z

  • Το 71% δήλωσε ότι τα ταξίδια ήταν το κύριο κίνητρο του για εργασία (ξεπερνώντας την ιδιοκτησία σπιτιού και τη δημιουργία οικογένειας).
  • Πέρυσι είπαν ότι ταξίδεψαν κατά μέσο όρο τρεις φορές, ξοδεύοντας περίπου 4.504 δολάρια ή περίπου το 13% του εισοδήματος τους.
  • Οι Κινέζοι ταξιδιώτες της Gen Z ξοδεύουν σχεδόν 10% περισσότερα για ψυχαγωγία από άλλες γενιές.
  • Για τις αποδράσεις εξοικονομούν επίσης το 28% του εισοδήματος τους, το υψηλότερο μεταξύ όλων των γενεών.
  • Ξεκίνησαν τα ταξίδια σε μέση ηλικία 20 ετών, περίπου οκτώ χρόνια νωρίτερα από άλλες γενιές.

Σύμφωνα με την έρευνα οι Κινέζοι της Gen Z, που γεννήθηκαν μεταξύ 1997 και 2012, ασπάζονται την νοοτροπία «παίξτε σκληρά, δουλέψτε σκληρά», τείνουν να απολαμβάνουν τη ζωή και να ζουν τη στιγμή, αλλά επιδεικνύουν επίσης ισχυρό βαθμό οικονομικής πειθαρχίας, εξισορροπώντας την απόλαυση τους με τους μακροπρόθεσμους οικονομικούς τους στόχους.