Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι περισσότεροι αγοραστές σε επαγγελματικά ταξίδια δεν αναμένουν ότι θα επιστρέψουν στα προ πανδημίας επίπεδα, αλλά εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν σημαντικές προκλήσεις.
Αυτές αφορούν στη διαχείριση των ταξιδιωτικών τους προγραμμάτων για το άμεσο μέλλον καθώς και στην ανάληψη νέων ευθυνών, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα του Institute of Travel Management (ITM).
Στην έρευνα σχετικά με το τρέχον κλίμα και τάσεις για το 2022 που πραγματοποιήθηκε αυτό τον μήνα, συμμετείχαν 100 εταιρικοί αγοραστές ταξιδιών, διευθυντές και επικεφαλής ταξιδιών EMEA, Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που παρουσιάστηκαν στο συνέδριο ITM Accelerate:
- Μόνο το 28% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι αναμένει τα ταξίδια να επιστρέψουν στα προ πανδημίας επίπεδα. Ωστόσο, οι όγκοι θα αυξηθούν σταδιακά κατά τη διάρκεια του 2022.
- Το δεύτερο εξάμηνο του έτους, τα διεθνή ταξίδια προβλέπεται να φτάσουν το 45% του όγκου του 2019 (από 34% το πρώτο εξάμηνο του 2022).
- Τα ταξίδια εσωτερικού θα ανέλθουν στο 56% (από 47% το πρώτο εξάμηνο του 2022).
Ποιες είναι οι 5 κορυφαίες προκλήσεις στα επαγγελματικά ταξίδια
- Μειωμένοι πόροι ταξιδιωτικών ομάδων ή TMC.
- Νέες προσδοκίες δεδομένων, όπως η αναφορά CO2 και η απόδοση επένδυσης (ROI) ταξιδιού.
- Μειωμένοι προϋπολογισμοί.
- Πόροι και υποστήριξη προμηθευτών.
- Διαχείριση αλλαγών λόγω νομοθεσίας όπως η επιβολή της SCA και το Brexit.
Αυτές οι προκλήσεις επιδεινώνονται καθώς οι ρόλοι των αγοραστών έχουν περιστραφεί για να αναλάβουν πρόσθετες ευθύνες τα τελευταία δύο χρόνια.
Οι δύο κορυφαίοι τομείς που εμπίπτουν πλέον στις αρμοδιότητες τους είναι οι απαιτήσεις υποβολής εκθέσεων και οι στόχοι βιωσιμότητας.
Οι αγοραστές εμπλέκονται επίσης όλο και περισσότερο στις συνομιλίες των οργανισμών τους σχετικά με τη λογική και την απόδοση επένδυσης (ROI) των προσωπικών συναντήσεων.
Ωστόσο, ενώ η έρευνα του ITM αποκάλυψε ότι το 39% των αγοραστών συμμετείχαν σε τέτοιες συζητήσεις, η πλειονότητα αυτού του αριθμού (88%) δεν έχει ακόμη συμφωνήσει με τα κατάλληλα κριτήρια μέτρησης.
- Οι περισσότεροι αγοραστές (61%) δεν είναι ακόμη σε θέση να συμφωνήσουν οικονομικούς στόχους ή στόχους εσόδων με τους προμηθευτές.
- Το 66% πιστεύει ότι το OBT του είναι έτοιμο για την επιστροφή του όγκου των επαγγελματικών ταξιδιών.
- Το 48% είπε ότι το TMC τους ήταν έτοιμο.
- Το 36% των αγοραστών είπε ότι λιγότερο από το 10% των εκπομπών του οργανισμού τους συνδέεται με επαγγελματικά ταξίδια.
- Το 72% των αγοραστών είπε ότι οι προμηθευτές με στόχους βασισμένους στην επιστήμη θα είχαν πλεονέκτημα για να εξασφαλίσουν την ταξιδιωτική τους επιχείρηση να προχωρήσει.
- Το 27% έχει ήδη ξεκινήσει θέματα DE&I στο πλαίσιο των προγραμμάτων τους. Από αυτούς που δεν το έχουν κάνει, το 30% θα επανεξετάσει τις πρωτοβουλίες φέτος.
- Το 51% σχεδιάζει να εφαρμόσει συγκεκριμένες πρωτοβουλίες προγραμμάτων που εστιάζονται στην ευημερία των ταξιδιωτών.
- Το 65% των αγοραστών συμφώνησε ότι η πανδημία έχει καταρρίψει τα εμπόδια με τα ανώτερα ενδιαφερόμενα μέρη μέσω της αυξημένης εστίασης στον ρόλο τους στους οργανισμούς τους.
- Το 63% συμφώνησε ότι η ψυχική του υγεία έχει επηρεαστεί τα τελευταία δύο χρόνια.
Οι αρμοδιότητες των διαχειριστών θα συνεχίσουν να μεταμορφώνονται
«Ενώ τα επαγγελματικά ταξίδια επιστρέφουν σταδιακά, δεν αποτελεί έκπληξη ότι μόνο το 28% των αγοραστών πιστεύει ότι θα επιστρέψει στα προ πανδημίας επίπεδα, επισημαίνει ο Scott Davies, Διευθύνων Σύμβουλος του ITM.
Ωστόσο, ο φόρτος εργασίας, οι ευθύνες και οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν συνεχίζουν να τρέχουν σε επίπεδα ρεκόρ.
Οι αρμοδιότητες των διαχειριστών ταξιδιών εντός των οργανισμών τους θα συνεχίσουν να μεταμορφώνονται και να εξελίσσονται ως απάντηση στον θεμελιώδη τρόπο με τον οποίο έχουν αλλάξει τα ταξίδια και οι συναντήσεις.
Οι αγοραστές έχουν μια βαριά λίστα «to-do» για το υπόλοιπο του 2022 με βιωσιμότητα, συνεργασία προμηθευτών, διαχείριση ταξιδιωτών και οικονομική αξία, όλα σε pole position.
Βασική εστίαση θα δοθεί επίσης στη διευκόλυνση του «σωστού» ποσού και τύπου ταξιδιού. εισαγωγή της έννοιας του ταξιδιού με σκοπό και ευθυγράμμιση αυτής με οποιουσδήποτε εταιρικούς στόχους φορολογίας και μείωσης του άνθρακα.
Το οικονομικό και όλο και περισσότερο περιβαλλοντικό κόστος του ταξιδιού μπορεί να αξιολογηθεί τακτικά.
Ο ποσοτικός προσδιορισμός της άλλης όψης της εξίσωσης -του ανθρώπινου και του εμπορικού οφέλους από τη συγκέντρωση των ανθρώπων έναντι της σύνδεσής τους με την τεχνολογία- δεν έχει ακόμη επιτευχθεί».