Τις εννέα τάσεις που θα διαμορφώσουν τον τομέα της κρουαζιέρας το 2018 παρουσίασε η Cruise Lines International Association.

Κρουαζιέρα για όλα τα βαλάντια
Όλα τα οικονομικά εισοδήματα θα πραγματοποιήσουν διακοπές κρουαζιέρας. Συγκεκριμένα, το ένα τρίτο των ερωτηθέντων που πήγαν μια κρουαζιέρα τα τελευταία τρία χρόνια, έχουν ένα εισόδημα νοικοκυριού κάτω των 80.000 δολαρίων. Ενώ τα δεδομένα δείχνουν ότι η κρουαζιέρα προσεγγίζει λίγο περισσότερο τον εύπορο καταναλωτή σε σχέση με άλλους τύπους διακοπών, η έκθεση φανερώνει ότι σχεδόν όλα τα επίπεδα εισοδήματος απολαμβάνουν διακοπές κρουαζιέρας.

Εναλλαγή των εμπειριών κρουαζιέρας
Η επόμενη εξέλιξη του βιωματικού ταξιδιού φέρνει τους ταξιδιώτες να κάνουν ένα βήμα πιο πέρα ​​και να αναζητούν εμπειρίες που εναλλάσσονται από την πολιτισμική ξενάγηση και τον «εθελοντισμό» μέχρι πιο extreme δραστηριότητες

Βιωσιμότητα στη θάλασσα
Κατά το επόμενο έτος θα υπάρξει ακόμη μεγαλύτερη εστίαση στον βιώσιμο τουρισμό. Οι ταξιδιώτες μπορούν να προσβλέπουν στη συμμετοχή τους σε βιώσιμες πρακτικές, τόσο επί του κρουαζιερόπλοιου όσο και εκτός, που εναλλάσσονται από την ανακύκλωση και τη διαχείριση αποβλήτων στις δημοφιλείς πρωτοβουλίες «εθελοντισμού» που επικεντρώνονται στη δημιουργία θετικών περιβαλλοντικών και κοινωνικών πρακτικών σε προορισμούς ανά τον κόσμο.

Οι Millennials προτιμούν τις κρουαζιέρες στα ποτάμια
Οι κρουαζιέρες σε ποταμούς καθώς και εκείνες με μικρά πλοία εξακολουθούν να αποτελούν σημαντικό πόλο έλξης για τους ταξιδιώτες και ειδικά τους Millennials. Με συνεχώς διευρυνόμενα δρομολόγια και εμπειρίες προορισμού που ξεπερνούν τις απλές περιπατητικές περιηγήσεις και τις ξεναγήσεις με  πούλμαν καθώς και τις ατελείωτες επιλογές προς αναζήτηση του τέλειου «Instagram Moment” η νεότερη γενιά δείχνει σαφώς την προτίμησή της στις κρουαζιέρες ποταμών.

Skip-Gen κρουαζιέρες
Η κρουαζιέρα πολλαπλών γενεών προβλέπεται να αυξηθεί σε δημοτικότητα, σύμφωνε με εκτιμήσεις της CLIA για τον κλάδο της κρουαζιερόπλοιων τον Απρίλιο του 2017. Υπάρχει όμως μια στροφή η οποία θα είναι ιδιαίτερα δημοφιλής το 2018 και μετά προς τα ταξίδια όπου οι παππούδες και τα εγγόνια ταξιδεύουν μαζί χωρίς τους γονείς τους.

Σε άνοδο οι ψυχροί προορισμοί
Το νέο έτος προβλέπεται να αυξηθεί η δημοτικότητα της κρουαζιέρας σε ψυχρότερους προορισμούς, συμπεριλαμβανομένων των Βαλτικών, του Καναδά, της Αλάσκας και της Ανταρκτικής. Με μια σειρά από μοναδικές επιλογές εκδρομών, όπως η παρακολούθηση των πιγκουίνων μέχρι το ψάρεμα στους πάγους, οι συγκεκριμένοι χειμερινοί προορισμοί προσελκύουν τόσο νέους όσο και επαναλαμβανόμενους ταξιδιώτες.

Δόσεις υγείας
Οι ταξιδιώτες αναζητούν ταξίδια υγείας και ευεξίας περισσότερο από ποτέ και η βιομηχανία κρουαζιερόπλοιων ανταποκρίνεται με υπηρεσίες και εμπειρίες για το μυαλό και το σώμα. Οι σημερινοί ταξιδιώτες που ταξιδεύουν σε κρουαζιέρες μπορούν να συμμετάσχουν σε σεμινάρια ευεξίας υγείας που διοργανώνονται από δημοφιλείς ειδικούς στον τομέα της υγείας, προσαρμοσμένα προγράμματα γυμναστικής, διαχείριση του στρες και υπηρεσίες σπα. Υπάρχουν επίσης ολόκληρα δρομολόγια κρουαζιέρας αφιερωμένα στη διαχείριση βάρους και την υγιεινή διαβίωση, συμπεριλαμβανομένων των κρουαζιέρων βάρους Watchers με μενού για μια ποικιλία διατροφικών αναγκών από διαβητικούς φιλικούς έως φυτικούς.

Τεχνολογία Smart Travel
Τον επόμενο χρόνο θα υπάρξει άνοδος στις φιλικές προς τους ταξιδιώτες τεχνολογίες. Πολλές γραμμές κρουαζιέρας εισάγουν τεχνολογία φορητού υπολογιστή για τους επισκέπτες της κρουαζιέρας που παρέχουν μια εξατομικευμένη και απρόσκοπτη εμπειρία ενώ βρίσκονται στο πλοίο. Η ονομαζόμενη τεχνολογία που φοριέται στις κρουαζιέρες αλληλεπιδρά με τους αισθητήρες στο πλοίο, προκειμένου να κάνει τα πάντα ηλεκτρονικά από το να ανοίγουν τα φώτα λίγο πριν μπουν στην καμπίνα τους μέχρι τη λειτουργία ως πράκτορες ασφαλείας εν πλω.

Ταξιδιωτικοί πράκτορες
Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες εξακολουθούν να βλέπουν σταθερή ζήτηση από τους καταναλωτές για το σχεδιασμό και την εκτέλεση των διακοπών τους. Μερικοί από τους σημαντικότερους παράγοντες πίσω από τη συνεχή δημοτικότητα των ταξιδιωτικών πρακτόρων είναι η ευκολία σχεδιασμού, η τεχνογνωσία και η οικονομική προσιτότητα.