Περισσότεροι από το ένα τρίτο (36%) των Millennials (ηλικίας 18-34 ετών) «εξαπάτησαν» ηθελημένα τους followers τους, δημοσιεύοντας στα κοινωνικά μέσα φωτογραφίες όπου τα ταξίδια τους φαίνονται καλύτερα από ό,τι είναι στην πραγματικότητα. Τούτο αποτέλεσε το βασικό συμπέρασμα του 10ου ετήσιου Δείκτη Vacation Confedence που δημοσιεύθηκε από την Allianz Global Asisstance.

Παράλληλα, η μελέτη αποκάλυψε ότι το 15% των Gen X’ers ​​(ηλικίες 35-54 ετών) και το 5% των Baby Boomers (ηλικίας 55+) έχουν κάνει ακριβώς το ίδιο.

Το 65% εξ αυτών το κάνουν για να κάνουν τους υπόλοιπους να ζηλέψουν ενώ το 51% το χρησιμοποιεί ως ευκαιρία να ανταγωνιστεί με άλλους που κάνουν το ίδιο.

Η μάχη των δύο φύλων

Από την πλευρά των δύο φύλων οι άντρες σε ποσοστό 28% ανεβάζουν ψεύτικες φωτογραφίες για να κάνουν τους φίλους/οικογένεια να ζηλέψουν ενώ οι γυναίκες μόλις 16%. Το αντίστοιχο ποσοστό για να ανταγωνιστούν τους άλλους είναι στους άντρες και τις γυναίκες 22% και 8% αντίστοιχα.

Οι Gen X’ers ​​και Baby Boomers σε ποσοστό 46%  και 23% αντίστοιχα ανεβάζουν φωτογραφίες για να μπορούν να αναπωλούν τις διακοπές τους. Παράλληλα το 20% των Gen X’ers και το 9% των Baby Boomers το κάνουν για να ενεργοποιήσουν τη ζήλια των ακολούθων τους.

Τέλος, οι μισοί (49%) των Αμερικανών αναφέρουν το Facebook ως την κοινωνική πλατφόρμα που τους εμπνέει να ταξιδεύουν περισσότερο, ακολουθούμενη από το Instagram (35%), το Pinterest (19%), το Twitter (13%) και το Snapchat (13%).

Περισσότερο από το ένα τρίτο (34%) λένε ότι οι πλατφόρμες των κοινωνικών μέσων δεν τους εμπνέουν να ταξιδέψουν.

Οι γυναίκες αντλούν έμπνευση για τα ταξίδια τους από το Pinterest (25% των γυναικών έναντι 12% των ανδρών) και οι άνδρες από το Twitter (20% των ανδρών σε σύγκριση με το 7% των γυναικών).